Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Plussade svagt idag nr 4 och ammar fortfarande ej fått mens än.
Ev är jag beräknad 1 dag efter vår 3dje guldklimp...
Hej hej.. plussade för en vecka sedan och igår fick jag denna :)
Bf 8/7 enligt beräkningar, inskrivning 14/11 :)
Idag fick jag detta härliga svar!! :) <3 Har aldrig fått 2-3 på digitalt innan. Så som jag misstänkte var nog äl tidigare. Eftersom jag fick så tydligt plus på bim-3 enligt mig och fick gravid 2-3 idag på digitala på bim-1.Känns så underbart!! :) <3 Bara hoppas att vårt lilla pyre vill stanna hela tiden och må bra <3 bild på test jag tog i söndags bim-3 och mitt digitala från idag bim-1 :) <3
BF 4 juli enligt mensen, BF runt 13 juli enligt testet. Men BM går alltid efter mensen så gör det till å börja med också. =) Tog testet 1,5 vecka efter BIM och plussade =D
Hej hej.. plussade för en vecka sedan och igår fick jag denna :)
Bf 8/7 enligt beräkningar, inskrivning 14/11 :)
Har också fått plus nyligen, det blir första barnet. Är så orolig för allt vilket tar bort lite av glädjen. När jag inte känner några symtom blir jag orolig för missfall. Sen är jag rädd för att inte få förlossningsplats när jag väl ska föda, vet att det är långt fram men jag kan inte sluta tänka på det...
Är det några här som blivit tillagda i den sagda fb-gruppen?
Om någon kan bjuda in mig?
Har nog börjat sjunka in för mig, 1a besöket på mvc är nästa ons, den 15e!
Känns som att trots hur mycket man googlar/frågar runt så säger typ alla emot varandra :O
Vem ska man lyssna på? Hur "farligt' är det att inte äta vitaminer osv första veckorna?
Läser typ överallt att en multivitamintablett kan minska risk för missfall med typ 55%, men vilka multivitamintabletter gäller det?? Inte brus? Multivitamindryck? Multi kvinna som man kan köpa i mataffären?
Hej:)
Plussade förra veckan, lite oplanerad 3:a men lika välkommen för det. Vi hade tänkt skaffa flera barn men vi fick nr 2 i år så tanken var väl att vänta ett litet tag men så blev det inte???? BF enligt ÄL 4 juli
När har du bf ? :)
Bf 6/7, tredje barnet ?? Vill gärna bli inbjuden till fb-gruppen ????