-
nä d vet ja väl int men d e lättare att gå vidare om ja intalar mj att d int ha blivi nå.. har dock tunna vattniga flytningar.. inga dom där tjocka lotionsflytningarna. hade som lite molvärk imorse långt ner..men ska ha mens om 6 dagar så..kan ju va d som jävlas..e dag 6 me gulkroppshormonet idag..Sommaren12 skrev 2018-05-11 09:07:06 följande:Varför tror du inte det har tagit sig Saima? Talar något emot?
-
ah okej. nä d heter ju att hormonerna stiger i mängd var 3e dag..så e man lag hormonare så lönar d sj å vänta..e ju int direkt billiga grejer att håll på å kast pengar på tyvärr... men e så fruktansvärt jobbit å vänta när man känner alla tecken..Lillefiddelin skrev 2018-05-11 11:04:36 följande:Ingen aning, försökte inte aktivt bli med barn förra gången så hade inte koll på vilken vecka jag var i när jag testa, men var nog iallafall 2-3 v försenad mens..
Ingen mens idag heller, suck. Vaknat inatt med panik, helsvettig osv. Hållt mannen vaken, varit ledsen och såå känslig. Visste inte var jag skulle ta vägen bara för att känslorna var överallt..
Alltså detta är ju bara tufft nu. Tänkte testa mig om en vecka igen om mensen inte kommer, är väl ingen idé att testa varenda dag och bara riskera att bli mer besviken -
Haha ja.. Nå kom att sambon e borta 2 veckor på jobb i gången så tar man varje tillfälle i akt kan ja lova va bra du kom t en bra läkare.. Min nya gyn ja börja gå till va å super. Aldrig vari så lugn. Gulkroppshormon så ska stimulera livmoderslemhinnan lite extra. Har bara 25 dagars cykel så e lite kort tyckt hon. Förra mån börja ja få ljusrosa flytningar 5 dagar före bim.. Efter 3 upphörde dom. Mensen vart försenad 2 far.. Ikväll börja d lite mörk flytning med färskt blod.. Så tyvärr ger d ju lite hopp men d negativa e ändå större :-/ ska snart fara på en axeloperation så sku ju kanske int va optimalt att va gravid nu.. Men e ja så e ja jävligt glad för d.Fröken Rabarber skrev 2018-05-11 22:40:24 följande:
Oj, vad mycket med 15 gånger på 14 dagar! Tror inte jag hade fixat det även om jag gillar att få till det! ;) var på utredning i veckan, träffade en riktigt bra läkare. Hon lugna oss och sa att det räcker att ligga två gånger i veckan för då täcker man ägglossning och det bästa var ett par dagar innan ägglossning eftersom befruktningen sker i äggledaren, om man låg för ofta blev det sämre kvalitet på spermierna för de hinner inte förnya sig. Hoppas vi får till våra plus snart! Vad är det gulkroppshormonet ska göra?
-
Happ here we go again antar ja.. Börja me liten flytning. Lite ljus puderrosa.. Kom sen lite mörkare me en tunn strimma färsk blod.. Än +10 imorron..ger tyvärr hopp.. Men tror d e falskt.. Snart 5 dar t mens..
-
Ha haft en svidande brännande känsla i vänster äggstock å äggledare inatt å idag. fick en liten mörk men klar vattnig blödning imorse.. dom puderrosa flytningar ha avtagit för stunden sen igår på dagen... Ska ha mens på torsdag..vill int ta ut nå I förskott men ett litet hörn av hjärtat vill ändå hålla hoppet uppe..
-
Ja har likadant.. Men äter terolut den här mån.. ska int ja mens före onsda torsdag...Plus skrev 2018-05-13 12:07:28 följande:
Nu blir jag lite osäker (igen). Igår på dagen så kom det lite rosa på pappret och sen på kvällen/natten kom det en blödning men sen kom det inget mer på hela natten, men nu när jag va på toa när jag torka så kom det lite rosa/rött på pappret igen.. jag ska inte ha mens förren på tisdag eller onsdag. Kan detta va en sån nidblödning som man läser om? Eller är cykeln bara konstig.. ja många funderingar. Jag tog ett gravtest men det va negativt :/
-
Ja tror d går riktigt på skit oss. Ha haft ljusrosa puderfärgade flytningar sen I fredags typ.. dom ha blivi utbytta mot ljus - mörk choklad runa.. fortfarande lika tunna.. haft svidande brännande på vänster sida, lite svag svag mensvärk..Men kommer å går som i skov om typ 2-3 minuter.. dags för mens på onsda så e no kört för oss. mådde jätte illa inatt när ja gick å sova. satt å kolla på SVT play på alla avsnitt av "kampen för ett barn" å faaaan va ja lipa..Sommaren12 skrev 2018-05-14 08:04:47 följande:
God morgon!
Vart tog Saijda vägen? :/ Undrar hur det går för henne.
Idag eller imorgon har jag bim. Kände precis lite typisk mensvärk och hoppas att mensen kommer redan idag för det skulle tajma nästa äl bättre. Jag tror inte längre nästa gång är helt kört med mannens jobbtider men det kommer bli trixigt att få till det.
Hur går det för dig Saima?
-
jo ja ha knarka alla bebistvprogram som finns haha.. idag hände nå konstigt..tänkt imorse ja på skoj sku testa imorse i monitorn.. Men d va int i testintervallen så fick int testa.. först nu kl 13.. Så ja bara kasta d där.. å nu såg ja d i sopisen å e va ett svagt streck.. titta på båda sidor av testet.. å jo.. skicka t 3 kompisar som å sa att d va... Så ja kanske e gravid nu.. Ska ta test om en timme.. e så jävla nervös.. håll tummarna!!!Sommaren12 skrev 2018-05-14 10:35:12 följande:
Hmm ja de där dryga rosa/röda flytningarna verkar ju illavarslande. Men vi får väl se, håller tummarna för att din mens inte dyker upp. Åh såna där program klarar jag inte alls av att se! Jag hade ett avbrott från Instagram på några månader då jag tyckte det var för tufft att se bebisar och gravidmagar överallt. När jag var gravid förra gången tittade jag på alla avsnitt av "En unge i minuten", har du sett det? Det är ju en dokumentär om massa par när det är dags att in och föda. Kände mig så stärkt av det programmet. Alla par åkte in i godan ro, fick all hjälp man kan tänka sig, spelade kort och käkade godis för att fördriva tiden på förlossningen. Jag hade en så sjukt förskönad bild av födandet sen haha, fick en fruktansvärd förlossning sen. Min godispåse rörde jag inte en enda gång haha :D
-
drömmer jag? vågar ja hoppas?? -
tack <3 fattar int att d e sant...som ja ha lipa...å vad är oddsen..min syster ringde idag...hon är gravid hon å..6 oktober väntar hon en pojke... alltså..ja skakar...sambon e på jobb så han får snart veta..Anonym (Nina) skrev 2018-05-14 12:19:07 följande:Grattis!