• Saima17

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2018-04-18 20:47:33 följande:

Usch så trist att mensen verkar komma. Men fint att du laddar om snabbt och skönt att njuta lite! Jag har också undvikit alkohol men ska med slappna av mer hädanefter. Vi kör på du och jag! Känns skönt att ha en att kämpa tillsammans med! :)

Ja allt har väl sin tid antar ja.. Men d kommer bli bra.. För oss båda!! Nu tar vi en riktit mind clense å sen kör vi på nytt.. Nu ska vi fixa d här!! Vi mot mensen... Lr nåt.. Hahaha.. mot bebisverkstan.. Åh min humor e riktit kass ikväll.. Förlåt!! Japp nu kämpar vi!!
  • Saima17

Gomorron! Usch vakna extra tidigt idag.. Förstår int varför.. Men kändes så extra tomt idag.. Antagligen för att man gått på helspänn å hoppats på att int mensen sku komma å nu e allt e spännande borta..

• Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-19 07:35:13 följande:

Usch ja den där tomheten :( För mig brukar den vara en dag eller två sen lägger det sig. Hoppas det e samma för dig. Fokusera på det positiva nu och njut extra av livet! Jag fokuserar om, ska till Paris nästa vecka och ser det som en tröst att jag kan dricka massa vin då. Vad e Paris utan vin liksom?! Haha. ;) Fast klart, hade hellre haft en bebis i magen.

Älskar våren och kvittrande fåglar men jag vaknade av de jäklarna kl 4 idag! Kunde inte somna om så var på gymmet 5.30 och har nu tränat ett pass.

Ah oj Paris.. Va härligt.. E strandsatt här hemma sambon kommer hem nästa vecka.. Svärföräldrarna for på resa igår t Amsterdam.. Har int så många vänner här så blir rätt ensamt. Sen tror ja d e ännu värre när ja e sjukskriven.. Kan ju int göra nå när d e höger axel.. fundera på å fara t stan men va dig igår.. Känns int så lockande att köra nästans 100km t/r när ja int vet om d ja ska ha finns.. Igår så gick ja bara i stan å drömde om att man kanske va gravid så glömde allt ja sku ha me mj hem
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-19 09:26:03 följande:

Det låter tradigt. :/ Hur är vädret i Finland? Vi har härlig vår här nu. Ut och gå lite?

D e jätte tradigt.. Ha vari hemma nu sen 3.3. Får reda på på tisda om d blir operation. d e no sol å varmt här. Jo ut å går e ja varje da me hunden ändå så.. Man vill ju int promenera 8h / dag.. Haha.. Men ska no sola idag..
  • Saima17

Alltså ja.. Allt e som bortblåst idag.. En flytning imorse.. Thats it! Ja blir knäpp!!!

• Saima17
    saijda skrev 2018-04-19 15:34:06 följande:

Men vad jobbigt, förstår att du blir knäpp :0 själv är jag på ÄL+7 eller ÄL+8 (som tidigast) och har denna eviga väntan till BIM ;(

Håller tummarna för att det är ett frö där inne<3

Ja suck.. Ja ska ha mens imorron.. To test imorse.. Negativt. Dock inget early.. Så måst väl vänta å se nu då bara.. Fan..
  • Saima17
    saijda skrev 2018-04-19 16:09:45 följande:
    Vänta några dagar och testa igen <3 hoppas!
    min mens e som en klocka. å alla månader ha den börja me värk 2 dagar före och kletiga mörka flytningar..men int den här gången.. så ha den int kommi imorron..så då e d nå lurt..
  • Saima17
    Migas skrev 2018-04-19 17:20:37 följande:
    Förlåt, blandade ihop dig med Saima17. men vad spännande att det är skillnad på kurvorna. Är förra månadens kurva typisk för en icke gravid månad eller har det varierat annars också?
    Saima17 skrev 2018-04-19 16:11:39 följande:

min mens e som en klocka. å alla månader ha den börja me värk 2 dagar före och kletiga mörka flytningar..men int den här gången.. så ha den int kommi imorron..så då e d nå lurt..

Aha, så ingen mens eller mer tecken på att den kommer? Vad roligt och spännande att du har avvikande symptom mot tidigare månader. Hoppas att det betyder något bra.
    ja ja hoppas ju men d känns som ja hoppas för jäves..tycker brösten ha svälli från igår..å ena e ömt..men ja vet int längre om ja inbillar mj.. högst antaligen så får ja väl svaret imorron..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-19 19:08:13 följande:

Ja du har rätt. Jag är bara en sån person som oroar mig så mycket för framtiden. Har ett stort kontrollbehov.

Jo tack, BIM idag men ingen mens har kommit ännu. Spänner lite där nere så känns som den ska komma när som helst. Jag har fått mens lika många gånger äl+11 som äl+12 så den kan mycket väl komma imorgon. Vet inte om jag ska ta ett test imorgon bitti eller bara vänta in den. Man blir ju lite nipprig när den inte dykt upp än.

Vi sitter i samma båt du å ja.. Här e d lika torrt som i Sahara.. Allt e som bortblåst.. Ett ömt bröst.. Vet int om ja inbillar mj att dom ha svälli åxå..men som sagt. Nada. Mens imorron..äl+13 imorron..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-19 19:45:17 följande:

Ja jag hoppas för oss båda men min mage känns som det e på g så tror mensen kommer imorgon här.

Ja ja tror ju min kommer imorron.. Men ja känner mj så konstit ovanligt fräsch..För att ha mens imorron.. Haha alltså ja d där lät ju som d gjorde.. Men ja.. D e väl bara vänta å se..
Svar på tråden Följas åt till ett plus!