• Saima17

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2018-04-19 21:16:08 följande:

Jag fick ett plötsligt ett infall och tog ett test. Så blankt det kan bli. Så nu hoppas jag mensen dröjer så länge som möjligt så jag kanske hinner hem från Paris till ÄL.

Håller tummarna!!! Ja ha int märkt nå än.. Få se imorron bitti.. Tar test om d int kommit igång under natten.. Ja har äl 30.4-1.5 så rätt snabbt på.. Å cd 15 ska ja börja mr hormon..
  • Saima17
    Saima17 skrev 2018-04-19 21:41:46 följande:

Håller tummarna!!! Ja ha int märkt nå än.. Få se imorron bitti.. Tar test om d int kommit igång under natten.. Ja har äl 30.4-1.5 så rätt snabbt på.. Å cd 15 ska ja börja mr hormon..

Nu börjar min värk komma.. Så imorron borde d va uteslutet.. Nåja.. Nya tag..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-19 21:16:08 följande:

Jag fick ett plötsligt ett infall och tog ett test. Så blankt det kan bli. Så nu hoppas jag mensen dröjer så länge som möjligt så jag kanske hinner hem från Paris till ÄL.

Nu e mitt på g.. Värken kommer.. Imorron behövs d no inge test..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-19 22:08:42 följande:

Så tråkigt. :( Vi får bita ihop och ladda om.

Japp så e d. Måst sova lite nu.. Sambon ska ringa efter jobb skiftet..mitt i natten.. Jobbit. Men vill ju ändå prat me han en gång per da minst..
  • Saima17
    Anonym (Nina) skrev 2018-04-19 23:48:29 följande:

Ska börja testa med fertilitetsmonitorn i morgon.

Känner mig inte alls taggad längre :(

Ja skippar d nu.. Gynekologen tyckt ja sku lämna d.. Ja vet ju ungefär ändå iom flytningar.. Kan du se d så då tycker ja du ska lämna.. Ha insett att d blir en så stor undermedveten press.. Å e du int taggad så gör d int.. Vet hur d e <3
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-20 09:42:34 följande:

Här kom mensen nu på morgonen. Väntat men blir ändå så ledsen. Kommer förmodligen missa nästa chans också. :( Känns väldigt jobbigt just nu.

Saima, har mensen kommit igång ordentligt?

Usch va ja tycker synd om dej ja hoppas att maj är vår månad..hinner du hem t nån fertil dag?? Tänk på att 1-2 dager efter äl kan åxå va bra dagar.. Att ed e ju ändå 12-36h efter utslag som ägget släpper. Å då har man ju upp t 24h på sj.. nja int helt å hållet.. Men den lär under dagen.. Kollade om ja sku testa rosenrot men sen såg ja att den kan förkorta mens cykeln å d e d sista ja vill.. Har redan så kort så d e uteslutet för mj.. Men den här cykeln e annorlunda på alla sätt för mj.. E int uppblåst å känner mj ofräsch å så som förut.. Vet int om d e för att d int börjat helt å hållet men INGEN mensvärk den här gången.. Å alla tjocka kletiga flytningar e som borta.. Bara tunna. Så undrar om ja haft lite hormoner kvar i kroppen av spiralen ändå som ha spela rumba me kroppen å mensen..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-04-20 13:46:13 följande:

Segstartat det är för dig! Jag hoppas såklart att det inte är mens alls som är på väg! ;)

Nja det är rätt kört. Min fertila period börjar samma dag som vi åker till Paris (reser alltså utan min sambo) och själva ägglossningen bör bli samma dag som vi ska resa hem. Men jag kommer inte hem förrän mitt i natten och sen ska jag upp och jobba dagen därpå så jo, det är nog rätt kört. :(

Den ha ännu int börjar..å ja ha verk i stan hela dan å gått å trodd no den sku kommi under tiden. Ha känts så. Men nä.. Har som en dov tryckande känsla innanför naveln.. Åt lunch för flera timmar sen..men känner mj proppmätt..fattar int. Testet va neg imorse..

Men ligg före å så får du väck sambon då du kommer hem
  • Saima17
    Migas skrev 2018-04-20 16:37:16 följande:
    Än är hoppet inte ute alltså? Finns ju många som inte fått plus förrän några dagar efter bim så än är det inte helt kört.
    ja vet int va ja ska tro.. hoppas ju så klart.. d sku ju va en dröm att nu efter 6 månader få ett+..å få berätta åt sambon före han kommer hem..ja vill ju ändå int gå händelserna i förväg..
    fundera efersom ja sku ha mens idag..om man testar med early (har inget hemma) visar d snabbare ändå än en vanligt när man gått förbi mensen.. ? kan svänga från mätt till vrålhungrig på 1 sekund.. blir knäpp..känns hela tiden som att mensen e på g..men så e ja på toa..å inget annat än mörk brun flytning. 
  • Saima17

Inget ännu.. Fick lite mörk flytning och lite nytt blod vi 19 tiden sen inget sen dess.. Suck.

• Saima17
    Migas skrev 2018-04-20 16:37:16 följande:

Än är hoppet inte ute alltså? Finns ju många som inte fått plus förrän några dagar efter bim så än är det inte helt kört.

Alla mörka flytningar e borta idag än så länge.. Fattar inget.. Neg test imorse..
Svar på tråden Följas åt till ett plus!