Följas åt till ett plus!
Jag fick ett plötsligt ett infall och tog ett test. Så blankt det kan bli. Så nu hoppas jag mensen dröjer så länge som möjligt så jag kanske hinner hem från Paris till ÄL.
Jag fick ett plötsligt ett infall och tog ett test. Så blankt det kan bli. Så nu hoppas jag mensen dröjer så länge som möjligt så jag kanske hinner hem från Paris till ÄL.
Håller tummarna!!! Ja ha int märkt nå än.. Få se imorron bitti.. Tar test om d int kommit igång under natten.. Ja har äl 30.4-1.5 så rätt snabbt på.. Å cd 15 ska ja börja mr hormon..
Så tråkigt. :( Vi får bita ihop och ladda om.
Ska börja testa med fertilitetsmonitorn i morgon.
Känner mig inte alls taggad längre :(
Här kom mensen nu på morgonen. Väntat men blir ändå så ledsen. Kommer förmodligen missa nästa chans också. :( Känns väldigt jobbigt just nu.
Saima, har mensen kommit igång ordentligt?
Segstartat det är för dig! Jag hoppas såklart att det inte är mens alls som är på väg! ;)
Nja det är rätt kört. Min fertila period börjar samma dag som vi åker till Paris (reser alltså utan min sambo) och själva ägglossningen bör bli samma dag som vi ska resa hem. Men jag kommer inte hem förrän mitt i natten och sen ska jag upp och jobba dagen därpå så jo, det är nog rätt kört. :(
Inget ännu.. Fick lite mörk flytning och lite nytt blod vi 19 tiden sen inget sen dess.. Suck.
Än är hoppet inte ute alltså? Finns ju många som inte fått plus förrän några dagar efter bim så än är det inte helt kört.