• Saima17

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2018-05-28 22:43:00 följande:

Nej det trodde inte jag heller när jag hade plussat men det var lite den känslan jag hade :)

åh va typiskt :( du borde ju kunna be om att byta? man måste ju känna sig trygg!!

Okej, då håller vi tummarna för bättre lycka nästa gång! :)

Nä ja va mer rädd att alla symtom sku försvinna.. Men tji gick ja.. har illamående from hell varje da.. spyr flera ggr per da nu sen en vecka tebax. ömma bröst blir jätte åksjuk I bil humöravöningar som heter duga.. oj va ja längtar t v12 för å se om d försvinner haha

tyvärr får ja int byta hon som gör ultra.. För d e bara hon i kommun som gör d.. G I S S A om ja e arg!!!

imorron ska ja å sambon på ul.. hoppas så att larven behagar visa ett hjärta som tickar när ja mår så här jävla as.. haha... nu om 2h har ja arbetsintervju.. hoppas sååå att ja klarar mj från å spy å hoppas att ja får jobbet. sku va så nice.. En fast tjänst nu kunde int komma lägligare.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-05-29 07:38:00 följande:

Har nog missat lite här inne men har du fått veta något om hur det blir med op? Hoppas ni får se ett hjärta picka!

d blir ingen op

Ja ja håller tummarna!!
  • Saima17
    Migas skrev 2018-05-29 09:24:25 följande:

Lycka till på ul och jag hoppas att det gick bra på intervjun.

tack :) ja d kändes faktiskt jätte bra på intervjun.. Så nu e d bara å vänta t typ 11.6..
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-05-29 09:36:05 följande:

Ok. Hur känns det då? Lycka till med jobb!

jo bra.. fick kortison spruta bakom skulderbladet å sen funka armen riktit bra.. Så nu e d träning å fysio som gäller..

tack d kändes rätt bra på intervjun. imorron ska vi på ul.. känns som d e mkt nu.. va just på promenad m hunden.. spydde 4 ggr på 10 min suck.. e helt slut nu..
  • Saima17
    Migas skrev 2018-05-29 15:49:46 följande:

Aha okej, då förstår jag honom, men det är ju bättre ikväll än inget iaf.

[quote=78751333][quote-nick]Saima17 skrev 2018-05-29 10:29:33 följande:[/quote-nick]tack :) ja d kändes faktiskt jätte bra på intervjun.. Så nu e d bara å vänta t typ 11.6..[

Vad härligt att höra, hoppas nu att du får tjänsten också. lång väntan på besked, men kanske går fortare med ul och annat inplanerat emellan skönt att du slapp operationen också och att det fanns bättre lösningar.

Ja den 11.6 borde ja få reda på. Ha spytt hela dan idag.. Så e glad att ja fixa intervjun utan att spy. för ha mått så jävla dåligt idag. Ha ja äti å int lega ner sen så ha ja spytt.. på hunspromenaden. Ha tom börja fundera på när man ska börja fundera över risken att va uttorkad.. får int ens ner vatten..
  • Saima17
    Milian03 skrev 2018-05-29 20:03:08 följande:
    Usch det låter jättejobbigt. Försök dricka lite och ofta. Tugga på typ saltkex. Eller det har du kanske testat. Hoppas det släpper snart för dig.
    alltså ja kan int dricka nå.. d kommer upp direkt efter 10 min. spelar ingen vad ja dricker.. kaffe som ja älskar går fet bort   kall stark oboy funkar..men då måst ja lägg mig direkt efter ja druckit för å int spy. 
    först ikväll vid halv 8 tiden som det jag ätit och druckit ha hållits nere.  ja börjar spy direkt ja stiger upp..på tom mage..ja sku int få ner nå då heller..går å hulkar hela dan..spelar ingen roll..hulkar så d värker i magen d e hemskt. ska på ul imorron..så få se va hon säger..e livrädd att bli uttorkad att lilla larven ska ta skada  
  • Saima17
    Milian03 skrev 2018-05-29 20:46:55 följande:

Oj :o gud vad jobbigt. Ja det är nog nåt din bm bör veta så du kanske kan få nån hjälp :)

Ja e int inskriven än.. hon ringde idag.. nog en ja int ska gå t mer.. Ja förklara hur ja mådde å hon skratta å sa: ja d e ju no bra å.. För d tyder ju på att d e en graviditet där.. Bara jo d vet ja å.. men livrädd att ja int får se nå hjärta slå imorron
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-05-29 20:52:21 följande:

Usch då! :( Kan inte relatera, jag mådde aldrig illa som gravid. Men du kan få hjälp av bm. Det finns tabletter å grejer. Hoppas det e nåt du kan ta.

Ja e int inskriven än.. hon ringde idag.. nog en ja int ska gå t mer.. Ja förklara hur ja mådde å hon skratta å sa: ja d e ju no bra å.. För d tyder ju på att d e en graviditet där..
  • Saima17
    Migas skrev 2018-05-30 08:10:27 följande:

Lycka till idag och jag hoppas att det går bra på ul imorgon och att ni får se ett hjärta. Förstår inte vad hon har för attityd den där människan kanske inte ska jobba med människor liksom.

Har du testat att bara ta en tsk vatten/oboy eller vad som fungerade och sen vänta några minuter innan du tar nästa istället för att dricka för mycket åt gången? För mig fungerade kolsyrat vatten bättre än vanligt vatten, men det kanske du redan testat?

Har du testa att äta riven ingefära i varmt vatten eller ingefärstabletter? Enligt min bm ska det tydligen finnas en studie på att ingefära hjälper till att lindra illamående.

tack d gick jätte bra.. fick höra hjärtljud på lilla larven <3 är inte i v5+3 utan v 6+nånting.. Ja e helt I extas. tror att ja ha lega för högt upp på britsen förut men nu låg ja längre ner å då hitta hon direkt. men varför int säga då att kan du lägg dig längre ner?

sambon kom int me.. tror han blev lite skraj när ja börja noja om fall d int sku va hjärtljud. så han blev hemma.. synd men han kommer me på läkar besöket sen.

ha int testa me kolsyrat vatten. sku borda. d går om ja äter å sen lägger mj direkt å vila.. då spyr ja int.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-05-30 09:05:43 följande:

Åh va mysigt att få höra hjärtat! Måste ha varit fantastiskt! :) Har ni berättat än för någon eller ska ni vänta?

d va helt underbart!! allt blev så verkligt. dock va int sambon me.. Han ångrar sj nu kan ja säga.. tror han blev rädd när ja freaka ur igår mitt i allt å fundera fall vi int sku få höra nå hjärta idag. som tur e har ja privat ul inbokat 7. 6. då e han på jobb men då får ja spela in d å skicka åt han. å så får ja veta mer exakt vilken vecka ja e. hon här trodd nu att ja e v6+3 å int v5+3..

vi ha int gemensamt berätta.. Ja ja berätta åt nån kompis för å ha å kolla me.. men vi ska väl berätta åt hans mamma å pappa iom att ja umgås ganska mkt me dom när han e på jobb. å nu spyr ja från morron t kväll så kan bli lite knepigt, haha.. Men mina föräldrar å våra kompisar väntar vi me :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!