Följas åt till ett plus!
Men har det kommit mer blod eller är det helt slut?
Du får hålla oss uppdaterade! Håller i alla fall tummarna för dig!
Men har det kommit mer blod eller är det helt slut?
Du får hålla oss uppdaterade! Håller i alla fall tummarna för dig!
Ja det är väl bara att vänta och se nu då! Nytt test imorgon!
Ja men så är det <3 själv vet jag att det inte blev något denna månad men ändå kommer tanken: tänk om! Men jag slår helt bort den och tänker att nytt försök på oktober bebis <3 då jäklar Hahaha
Nej men kära du!! Deppa inte ihop! Ni kommer få erat pluss ovh tänk så mycket ni har att se fram emot i år!! Hade en tanke om ert bröllop, kan ni inte ha sermonin på eran ö och så festen någonstans på land där det finns sovplatser?
Nej men kära du!! Deppa inte ihop! Ni kommer få erat pluss ovh tänk så mycket ni har att se fram emot i år!! Hade en tanke om ert bröllop, kan ni inte ha sermonin på eran ö och så festen någonstans på land där det finns sovplatser?
Upp med hakan nu <3 kommer bli bra, se allt bra du har i ditt liv och fokusera på det så ska du se att ni får er efterlängtade bebis! Så mycket skoj att planera bröllop! Vi lurade alla med dop till dottern så passade vi på att gifta oss samtidigt.. mest av praktiska skäl men vad jag ångrar det idag! Hade så gärna velat ha ett riktigt bröllop!
När började ni försöka med barn? Måla inte fan på väggen, det kan ta tid men det är normalt. Vad jag förstått så har du inte heller helt koll på din cykel än? Både mens och äl har ju kommit lite otippat hittills? När du fått styr på det så tror jag det blir lite lättare. Det finns ju inget som talar för att ni skulle ha problem med att få barn. Jag förstår verkligen dina känslor med hopplöshet när längtan är så stor, tro mig, jag har slitits mellan hopp och förtvivlan i över fem år om en till, gått i terapi och varit nära att separera flera gånger samtidigt som jag varit både arbetslös och allvarligt sjuk. Försök att njuta mer av det som är bra i livet just nu, du är nyförlovad och ni ska gifta er. Lägg mer energi på det och renoveringen tex, hjälp din kille att hitta motivationen och gör det tillsammans så ni båda kan fokusera lite på annat. Jag tror du behöver mer positiv energi helt enkelt.
Å så klokt sagt! Ska också verkligen satsa på att leva mer i nuet <3
Jag menar bara att vi alla kämpar med vår längtan. Jag lovar att den är lika jäklig när man redan har ett barn som när man inte har ett. Jag längtade enormt i tre år innan vi började försöka med första. Jag förstår verkligen hur du känner men du kanske ändå ska välja dina ord lite, att börja prata om endometrios när man försökt i tre månader kan ju lätt bli lite provocerande för andra att höra. Pga sjukdom bedömdes jag inte ens som fertil för ett år sedan, har fått kämpa med kost mediciner, operation och sjukskrivning med att bli fertil igen som enda motivation när det var tungt. Jag har också bara en äggledare som sänker mina chanser några procent. Absolut ska man få skrika ut sina känslor här, men du är inte den enda som har det svårt.
Självklart ska du säga vad du tycker! Här är ordet fritt och vi fattar att du inte har det lätt därav all pepp! Men du vinner inget på att ständigt tänka negativt eller vara bitter. Det kommer bara sänka dig mer.. om du försöker tänka positivt och på det som är bra så borde ju vardagen kännas lite bättre?
Vi är här för att peppa varandra vilket vi kommer att fortsätta göra! En fråga, om du inte vill ha peppande ord? Hur vill du bli bemött? Vad vill du att vi ska svara? Blir lite förvirrad om jag ska vara ärlig.