Följas åt till ett plus!
Det hade ju vart det absolut bästa tänk att gå och leta efter ÄL så är man redan gravid!! Vilken grej!!!
Det hade ju vart det absolut bästa tänk att gå och leta efter ÄL så är man redan gravid!! Vilken grej!!!
Hoppas på det då. :) ta ett earlytest?
Det enda jag läst är att de hormonerna är ganska lika så det kan absolut ge utslag på ett ÄL test om man är gravid men att det inte är tillförlitligt överhuvudtaget :/ håller tummarna!
Själv tog jag nytt äl test idag och tycker att det ser starkare ut.. men känns så konstigt om ÄL skulle komma så här sent???
Hmm det som sägs är att om ältest betyder gravid så ska strecket va MINST lika starkt som kontrollstrecket. Jag vet dock inte när det kan börja ge sånt utslag? Ägget måste väl ha fäst först vilket tar typ 4-6 dagar och sen börjar väl hormonet utsöndras. Tror jag, kan ha fel.
Ältest är ju positiva när strecket är lika starkt som kontrollstrecket. :) Vi får se helt enkelt. När va bim sa du?
Å hoppas för dig! Jag vet, väntandet den värsta!!
Haha ja det är ju inte helt fel det heller!
Här vill jag att vi ska bli friska så vi riktigt kan mysa utan host och hjärtklappning Hahaha vill bara kunna njuta av det också!
Ursh då verkar vara riktigt elaka baciller!
Har tagit ett till ÄL test nu och det är starkare hoppas verkligen att det kanske är på g nu!!!
Ursh då verkar vara riktigt elaka baciller!
Har tagit ett till ÄL test nu och det är starkare hoppas verkligen att det kanske är på g nu!!!
Jag vet att du hört det förr, men om du börjar tempa behöver du inte fundera om äl varit eller inte ännu. Så klart kan äl-tester vara bra att använda ändå men om tempen skulle visa på äl så kan man ju sluta testa. Är ju så lätt att missa stegringen om den är snabb. Tror att det skulle hjälpa särskilt mkt i ditt fall då ni ju inte kan köra på varannan dag metoden hela cykeln.