• Saima17

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2018-01-03 19:19:49 följande:

Kontrollstrecket är alltid starkt.

Okej. Men tycker att så pass obefintlig som d andra strecket var så borde d int kunna ge blinkande gubbe. Sku ja ta kort på d sku d int ens synas..
  • Saima17
    Anonym (Gabbi) skrev 2018-01-03 21:02:36 följande:
    Okej, jag förstår! Tror dock att du ändå skulle kunna urskilja ÄL om du tempade den senaste tiden du brukar stiga upp för jobb. Och sen bara ta tidigare de dagar du börjar tidigare. Om jag tex vaknar två timmar innan jag ska upp för att kissa så tempar jag då och kurvan brukar bli jämn ändå. Däremot bör man aldrig tempa mer än en timme senare än den tiden. Blev kanske lite rörigt, men du fattar säkert :)
    Saima17 skrev 2018-01-03 19:51:11 följande:
    Okej. Men tycker att så pass obefintlig som d andra strecket var så borde d int kunna ge blinkande gubbe. Sku ja ta kort på d sku d int ens synas..

Vad jag har förstått om de testen så visar strecken på LH, och det blinkande beror på en ökning av östrogen. Och när båda är "på plats" så får man fast gubbe. Så du skulle ju kunna ha högt östrogen men inte ha högt LH.
    ja men vilket betyder att ja int borde tempa senare än helst 6:15..endel mornar börjar jag 9..då stiger ja upp tidigast 7:30..så d faller bort. men sku ja ha missa stegringen så sku ju int testet fortsätta ge utslag flera dagar för hög fertilitet. eller e ja dum? menar e toppen förbi borde d ju fertiliteten helt försvinna å int fortsätta..
    man kan ha lh stegring men att d e så pass låg att d int snappas upp av testet..torts att dom ska va jätte känsliga. ja ja blir knäpp på d  här. lika bra å vänta å se..å hoppas på att d blir ett + iaf att d ha gått vägen me låg nivå.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-03 21:06:59 följande:

Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!

Ja e på dag 19 idag.. Alltså 20 imorron. Har vanligtvis 25 dagars cykel.. Ännu ha ja int fått fast gubbe på äl test.. Fattat noll nu.. Få se om mensen dyker upp på tisda onsda enligt "normal" cykel..
  • Saima17
    Anonym (Gabbi) skrev 2018-01-03 22:07:54 följande:

Okej, nä då är det lite svårt! Jag brukar ställa alarm på rätt tid på helger och sen somna om. Men då ska man ju orka det också :)

Nä jag tänker samma. ÄL borde inte ha varit ännu eftersom den fortfarande blinkar. Östrogenet måste ju antagligen fortfarande vara högt. Förhoppningsvis får du fast imorgon precis lagom till att han kommer hem :) 

Jaaaa imorron kl va 14 e han hemma.. Å Ja jobbar sent så klart.. Men innerst inne hoppas ja att d blinkar för att d känner av graviditet. Men som sagt, e bara en fet jävla bonus å bra start på året om d sku va så. Vill bara veta nu så att man kan se när d e dags nästa gång
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-03 22:15:09 följande:

Jag hoppas verkligen för dig! Har vart massa konstigt de senaste månaden för dig och mig haha lika bra att skratta åt eländet. Blöder fortfarande lite?? Nu hoppas jag nästan att det är mensen så man kan få ta nya tag direkt men sån tur har man nog inte... fuck så j-vla irriterande!!

Ja men lr hur!!! Förra gången nu i början på dec hade ju ja en dag blödning sen 3 utan å den kom riktigt.. Å nu ingen äl? Va e d här.. Blir knäpp imorron om d blinkar igen.. Imorron kommer han hem. Så ligga blir d iaf.. MEN ja sku bara vilja veta.. Tänk om d sku va att d e en liten tomte där ändå.. Shit..tänk då blir d både renovering, bröllop å barn inom 2018!!!!! Aaaaaah.. Dessa toppar å dalar.. (Haha.. Sku folk man känner se hur man e här inne sku d va psykiskt nästa typ) .. Haha.. men nä. Ja ska int räkna me d. men d sku va kul. Nej nu måst vi fan få svar du å ja.. Håller alla tummar!!!
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-04 02:53:38 följande:

Skönt att din gubbe kommer hem nu! Ja eller hur man får sluta kastas mellan hopp och förtvivlan! Men nu vaknade och har så fruktansvärt ont i halsen så är väl min tur att bli riktigt dålig nu tänker jag...

Ja.. Nå tyvärr e d ju va d e å man kan int gör nå åt d men man känner ju sj så hopplös. Jo ja vaknade åxå å trodd ja hade försovit mig att ja hade öppning på dagis kl 6 å nu e den 6:33 när ja kom på att ja int har nån nyckel heller.. Å då slo d mj.. Sovmorgon idag å ingen kar hemma, öppning imorron.. Håhå.. Där blev man klarvaken då. Har ju no lite å gör före jobb men int sånt som tar 1,5h tid vakna å me ont i halsen igen.. Faaan.
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-04 07:06:25 följande:

Tog nytt idag och det är något något starkare än igår men inte mycket.. vilken pärs detta är!! jag hoppas det digitala kommer idag!!

Ja ser på båda!!!!! grattis!!!! Här va d blinkande gubbe idag igen.. Nå min gubbe lär no va glad idag när han kommer hem
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-04 08:36:10 följande:

Hur många dagar har det blinkat nu?

7 dagar idag. Både morgon å kväll. Idag syntes teststrecket ännu mindre.
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-04 09:27:44 följande:

TACK :D ååh va glad jag är!! hoppas det går vägen nu!! :D hoppas du får fast gubbe nu eller att ni hann få till den innan!! ;)

Förstår d idag e d dag 7 med blinkande.. Både kväll och morgon. Han kommer hem idag. Hade stickningar i höger ljumske/livmoder idag. Vakna med mensverk i mitt imorse. Inget dåligt humör inga ömma bröst som senaste månaderna innan mens. Test strecket syntes int ens på testet idag men lika fan blinkande..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-04 11:45:56 följande:

Stog det inte att det kunde blinka länga om man började testa strax efter äl? i såna fall kanske ni hann få till det när du var hos honom! :) vi får hoppas på det!! :)

D sku ha vari för tidigt å ha äl då.. :/ börja testa på rätt dag enligt cykeln :/
Svar på tråden Följas åt till ett plus!