Följas åt till ett plus!
Kontrollstrecket är alltid starkt.
Kontrollstrecket är alltid starkt.
Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!
Okej, nä då är det lite svårt! Jag brukar ställa alarm på rätt tid på helger och sen somna om. Men då ska man ju orka det också :)
Nä jag tänker samma. ÄL borde inte ha varit ännu eftersom den fortfarande blinkar. Östrogenet måste ju antagligen fortfarande vara högt. Förhoppningsvis får du fast imorgon precis lagom till att han kommer hem :)
Jag hoppas verkligen för dig! Har vart massa konstigt de senaste månaden för dig och mig haha lika bra att skratta åt eländet. Blöder fortfarande lite?? Nu hoppas jag nästan att det är mensen så man kan få ta nya tag direkt men sån tur har man nog inte... fuck så j-vla irriterande!!
Skönt att din gubbe kommer hem nu! Ja eller hur man får sluta kastas mellan hopp och förtvivlan! Men nu vaknade och har så fruktansvärt ont i halsen så är väl min tur att bli riktigt dålig nu tänker jag...
Tog nytt idag och det är något något starkare än igår men inte mycket.. vilken pärs detta är!! jag hoppas det digitala kommer idag!!
Hur många dagar har det blinkat nu?
TACK :D ååh va glad jag är!! hoppas det går vägen nu!! :D hoppas du får fast gubbe nu eller att ni hann få till den innan!! ;)
Stog det inte att det kunde blinka länga om man började testa strax efter äl? i såna fall kanske ni hann få till det när du var hos honom! :) vi får hoppas på det!! :)