• Saima17

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2018-01-01 17:21:48 följande:

Gud va roligt!! Jag längtar också till den dagen!! :) Det låter ju kanon!! :)

Jaaaa ja va inställd på att d int sku ske inom 1 år men nu blir d kanske så :) å han vill tydligen ha ett sommarbröllop han å. För han sku villa att vi har det på min sommarstuga i Ålands skärgård. En stor ö med bara släktens stugor. Uppe på ett högt berg med vattnet precis intill. Men är ju lite knepigt me sovplats åt gäster å knepigt för äldre att ta sig dit och upp på berget :/ men måst fundera..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-01 17:21:48 följande:

Gud va roligt!! Jag längtar också till den dagen!! :) Det låter ju kanon!! :)

Jaaaa ja va inställd på att d int sku ske inom 1 år men nu blir d kanske så :) å han vill tydligen ha ett sommarbröllop han å. För han sku villa att vi har det på min sommarstuga i Ålands skärgård. En stor ö med bara släktens stugor. Uppe på ett högt berg med vattnet precis intill. Men är ju lite knepigt me sovplats åt gäster å knepigt för äldre att ta sig dit och upp på berget :/ men måst fundera..
    ankmamma skrev 2018-01-01 17:50:07 följande:

Det låter som ett drömscenario :) det borde ju gå att lösa :) va fantastiskt med en egen ö! å smida bröllopsplaner skulle ju vara bästa sättet att tänka på något annat =)

Ja ja börjar no falla in på hans planer jag å.. Men d e just det med sovplatser. Ja behöver int ha stort bröllop.. Men ja har 1 vän ja måst ha me. Å m han vet ja int.. Kanske 5 kompisar han vill ha dit.. Så snabbt räknat.. Ca 30 st.. man får väl ta en fest till sen när man kommer hem me alla vänner här..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-01 20:00:04 följande:

Ja är det långt från fastlandet? Låter supermysigt! :))

Det tar ca 30 min med motorbåt men sku ju villa ha d där kyrkobröllopet å.. Kanske man kan gör båda delar ja nej stort vill ja int ha.. Men vet redan lite vilken sång ja vill ha sjungen i kyrkan å t bröllopsvals
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-01 22:20:47 följande:

Förstår dig så väl!! Vi är alla här hemma sjuka men det är ingen som klagar så mycket som gubben!

Har verkligen gjort allt för att få till det nu några gånger men då får jag inget positivt ÄL test istället... suck aldrig blir det rätt..

tyvärr gissar jag på att vi missat ÄL eller så har jag ingen denna månad

Hoppas ni kan få till det imorgon <3

Morron.. Å här v äl tester fortfarande bara blinkande gubbe. Men har sån mensvärk idag. Tom så d känns i ryggen. Måst väl in t apoteket å köp ältest idag.. Dom e så svindyra på apoteket men va gör man?? Suck..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-01-01 21:41:07 följande:

Tänkte om ni får ha en båtchaufför där ;) ja precis! :) jag skulle också vilja säga att man vill ha ett lite mindre bröllop men jag är ganska säker på att vi skulle hamna på runt 100 pers efter att ha bjudit dom vi vill x) härligt :D

Hm ja njä ja vet int vem som sku villa sitt å kör där imellan. E rätt mkt grynnor. Men d där ordnar sj nog. Ja nu när ja ha lite räkna så 30 max 35 blir vi. :)
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-02 08:21:20 följande:

God morgon! Ja vad gör man inte.. håller tummarna nu att du får ÄL så pass sent så gubben kommer hem!

Ja d hoppas ja å.. Ska man månne ta nå billigare test? Hur påverkas månne äl test om man mot förmodan sku va gravid? E verkligen inställd på inte men.. Man vet ju int
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-02 11:54:06 följande:

Det är ju lite lustigt att du inte fått en fast glad gubbe men annars kan ju ältester ge utslag på graviditet. Vet dock inte hur tidigt i cykeln. Hormonet som utsöndras vid en graviditet är snarlikt det som ältesterna mäter så därför kan utslag på ältester visa på graviditet. Strecket ska isf vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.

Jaa tycker ja å.. Men ha haft först mensvärk imorse. Sen som sträckningar i både väster å höger äggstock.. Så ja vet int. Köpte 10 nya test.. Funderar på å ta ett nu fast d e bara snart 2h sen ja pissa ????
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-02 15:29:45 följande:

Sitter också och väntar på att tiden ska gå så jag kan testa.. men vet inte om jag vill veta.. kanske bättre att skita i det och leva på hoppet? Vill så gärna ha ÄL nu!!

Alltså!!!! Hur gör ja nu???? Köpte ett nytt CB me dubbel hormon.. Nu visa d tom ring.. Å imorse blinkande gubbe!!!! What????? Testa imorron igen lr låta bli?
  • Saima17
    Saima17 skrev 2018-01-02 15:19:28 följande:

Jaa tycker ja å.. Men ha haft först mensvärk imorse. Sen som sträckningar i både väster å höger äggstock.. Så ja vet int. Köpte 10 nya test.. Funderar på å ta ett nu fast d e bara snart 2h sen ja pissa ????

Köpte nytt test.. Å nu visa d negativt??? Tänk om d va nå fel på d förra? Imorse visa d ju glad blinkande gubbe.. Va fan e d här!?? Ja blir knäpp. Hadd som mensverk imorse tom ont i ryggslutet.. Å sträckningar å dovt tryck i både höger och vänster äggstock!!
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-02 11:54:06 följande:

Det är ju lite lustigt att du inte fått en fast glad gubbe men annars kan ju ältester ge utslag på graviditet. Vet dock inte hur tidigt i cykeln. Hormonet som utsöndras vid en graviditet är snarlikt det som ältesterna mäter så därför kan utslag på ältester visa på graviditet. Strecket ska isf vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.

Köpte nytt test.. Å nu visa d negativt??? Tänk om d va nå fel på d förra? Imorse visa d ju glad blinkande gubbe.. Va fan e d här!?? Ja blir knäpp. Hadd som mensverk imorse tom ont i ryggslutet.. Å sträckningar å dovt tryck i både höger och vänster äggstock!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!