Följas åt till ett plus!
Gud va roligt!! Jag längtar också till den dagen!! :) Det låter ju kanon!! :)
Det låter som ett drömscenario :) det borde ju gå att lösa :) va fantastiskt med en egen ö! å smida bröllopsplaner skulle ju vara bästa sättet att tänka på något annat =)
Ja är det långt från fastlandet? Låter supermysigt! :))
Förstår dig så väl!! Vi är alla här hemma sjuka men det är ingen som klagar så mycket som gubben!
Har verkligen gjort allt för att få till det nu några gånger men då får jag inget positivt ÄL test istället... suck aldrig blir det rätt..
tyvärr gissar jag på att vi missat ÄL eller så har jag ingen denna månad
Hoppas ni kan få till det imorgon <3
Tänkte om ni får ha en båtchaufför där ;) ja precis! :) jag skulle också vilja säga att man vill ha ett lite mindre bröllop men jag är ganska säker på att vi skulle hamna på runt 100 pers efter att ha bjudit dom vi vill x) härligt :D
God morgon! Ja vad gör man inte.. håller tummarna nu att du får ÄL så pass sent så gubben kommer hem!
Det är ju lite lustigt att du inte fått en fast glad gubbe men annars kan ju ältester ge utslag på graviditet. Vet dock inte hur tidigt i cykeln. Hormonet som utsöndras vid en graviditet är snarlikt det som ältesterna mäter så därför kan utslag på ältester visa på graviditet. Strecket ska isf vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.
Sitter också och väntar på att tiden ska gå så jag kan testa.. men vet inte om jag vill veta.. kanske bättre att skita i det och leva på hoppet? Vill så gärna ha ÄL nu!!
Jaa tycker ja å.. Men ha haft först mensvärk imorse. Sen som sträckningar i både väster å höger äggstock.. Så ja vet int. Köpte 10 nya test.. Funderar på å ta ett nu fast d e bara snart 2h sen ja pissa ????
Det är ju lite lustigt att du inte fått en fast glad gubbe men annars kan ju ältester ge utslag på graviditet. Vet dock inte hur tidigt i cykeln. Hormonet som utsöndras vid en graviditet är snarlikt det som ältesterna mäter så därför kan utslag på ältester visa på graviditet. Strecket ska isf vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.