• Saima17

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2017-12-18 10:45:46 följande:

Åh examen med?! Dubbelt grattis då! Går säkert fint :)

Är du säker på att du kommer ha äl i jul? Känns lite tidigt kanske? Men nu har du väl ältester?

Japp examen idag åxå, tack tack

Ja lr eg e d uträknat 29.12 men räknar d t jul haha.. Men ja åker ifrån sambon 27 så 26 får vi ligga mkt ja hoppas få mina äl tester idag lr imorron
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-18 14:55:18 följande:

Jaa verkligen.. vi har redan garderat oss och myst till det varannan dag men vi får köra varje nu!! ;)

typiskt hoppas det ger sig till äl!! :)

Va kul!! Jodå min mens brukar va 3 dagar så d e lungt nu ha vi berätta åt delar av våra familjer
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-19 12:51:56 följande:

Isathe hur går det för dig?

Saima17 hur hade ni det igår? Grattis till examen förresten!

Tack tack d va riktigt bra, dom to d bra å blev glada så.. Dom tyckt bara att d va bröllop å barn som saknas nu.. Känn ingen press liksom.. :-/ men ville ju int säg nå att vi jobbar på bebis fronten... Försöker bli fri från världens flunsa. Legat 1vecka imorron nu
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-19 20:24:54 följande:

Va härligt!! :)

Sådär håller min mamma och svärmor på också! Svärmor häromdagen när vi pratade om utbyggnaden vi gjorde på huset i somras ?ååh en perfekt plats för barnvagnen? och min mamma ?tänk när man kan leka å åka pulka med barnbarnen? ... men man vill ju som sagt inte säga att man försöker innan det har blivit något :)

Krya på dig!!

Men precis!!! Hoppas få hem testen imorron före vi åker på julsemester :/ sambon tyckt: d e bara å ligga hela tiden, hahaha. Han e ju nöjd iaf. Tack.. Lite starkvins glögg å whisky ska väl reda upp d
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-19 22:18:14 följande:

Jaa hoppas det!! Haha så sa min sambo också ;) varför hålla på med dom där äl-testerna det är väl bara å ligga i xD hahaha. det låter bra!! vet inte ens om jag kommer våga dricka på jul i år :O brukar inte vara den som spottar i glaset men jag får skylla på att nån måste köra så vi tar oss hem med hundarna till ankor och katter ;) haha

Hehe jul blir d int mkt dricka ändå men nyår kan d bli värre.. Fast e så tidigt då än om d sku tagit så gör nog ingen skada sku ja tro.. Men ha bjudit över vänner på nyår så måst väl ta nåt iaf e ju int heller nån som spottar i glaset, hahaha..

Ja min mens ha sluta nu.. Som vanligt 3 dagar nigrafallet å sen e d över.. Så vill börja testa vill ju veta iom att vi har så få dagar ihop så man vet att man träffar inom rätt period
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-19 19:23:56 följande:

Härligt att det gick bra! Mindre härligt med influensa min man var helt däckad två veckor.. krya på dig massa nu så ni kan mysa för fullt sen!

Tack, verkar tyvärr bara eskalerar. Hoppas ja hinner få hem mina äl tester idag före vi åker.. Suck.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-20 08:26:44 följande:

Ursh då!! Hoppas verkligen det ger sig så du får vara frisk under julen <3

Hoppas ja me.. Å hoppas mina tunna vattniga icke mens likande blödningar slutar idag. Själva mensen e över me en som typ nå blodkärl kanske spruckit. Suck.
  • Saima17

Så hinner man bara va i förlovningsbubblan några dar innan d kommer från sambons bästa kompis att dom ska ha barn.. Kul.. Ung värsta festprisse.. Å sj kämpar man sj död.. Ha orkar int

• Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-20 20:01:20 följande:

Vi hoppas på en julbebis i år!! Tappa inte hoppet! :) snart så!!

Min gubbe blinkar fortfarande på äl-testerna jag hoppas den är fast imorgon :) tänk om jag har äl på julafton!! vore lite roligt ;)

Hm ja d e väl bara å fortsätta.. Nu lär ja int veta när min äl e.. Lr ja vi kommer säker å få tid d typ 4 dagar före om int mer :/ mina ältest hann int komma innan ja åkte idag kan ju iof åka å köpa nya här men e liksom så att alla känner alla här så familjen lär få reda på då fan. Nå borde ha äl 30 å vi får till d sista gåbgeb 26e..så hoppas d tar sj..

Åh ja d sku va kul. Vi prata barnvagn idag vet redan vilken ja vill ha... Hahaha
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-21 18:37:18 följande:

Ni får mysa till regelbundet och hoppas på det bästa helt enkelt!! :) Jaa håller alla tummar och tår nu!!

Hahaha oj det har jag inte ens tänkt på;)

Japp alla timmar vi får e d bara å tuta å köra ja tack vi behöver alla timmar å tår vi får nu.

Jodå d har ja klart men vi e oense om ny lr beggad
Svar på tråden Följas åt till ett plus!