• Saima17

Följas åt till ett plus!

[quote=78273666][quote-nick]Let it Rain skrev 2017-12-14 11:21:41 följande:[/quote-nick]

Okej, men om det står så där får du ju gå på det. :) Hur mga dagar efter ÄL fick du blödningen?

[/quote

10 dagar efter...

• Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-14 12:26:53 följande:

Saima17: har det fortfarande inte kommit mer blod?

Nixpix
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-14 12:22:15 följande:

Skönt att man inte är ensam <3 blir knäpp!

Näädå absolut int ensam <3
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-14 12:37:55 följande:

Här är nu alla symtom borta typ... gissar på att mensen kommer måndag eller tisdag! Ja ja blir som det blir!

Har ömma bröst. Fick mens lr va d nu va. Kanske nidblödning. För nu e allt borta. Ingen mens ingen blödning lr nåt mer. Hade mensverk som va hemsk. Men gick över på typ 10 minuter. Fick sitta på golvet med benen uppdragna i 10 min sen va d borta. Jätte konstit. Brukar hålla i sj timmar för mj
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-14 12:54:16 följande:

Mycket konstigt vad som händer med våra kroppar! Är det för att vi vill och analyserar allt?? Grymt förvirrande i alla fall!

Ja alltså ja va ju helt på d klara att d va mens å börja ladda å planera ligga schema för julen dom dagar då ja å sambon e tsammans.. Å så mitt i allt efter en da slutar mensen. Den burkar ju va som niagrafaller i 3 dar.. Nu va den minimal i 1 dag.. Va händer?
  • Saima17
    Anonym (Gabbi) skrev 2017-12-14 13:04:58 följande:

Nu kanske jag har missat något, men om du hade ÄL 10 dagar sedan och din sambo inte var hemma för den. Hur kan det då vara en nidblödning? Eller har jag missförstått någonting?

Enligt testerna för 10 dagar sen men kände av äl 8 dagar sen 8 dagar sen å då kom han hem..
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-14 13:58:56 följande:

Så konstigt! Här har jag haft mensvärk sedan lördag, illamående som bara blivit värre (nästan spytt varje morgon) halsbränna, huvudvärk, nu finnar på ställen jag inte brukar ha, brösten spänner (brukar mer ömma) yr emellanåt och så vansinnigt trött sedan i måndags (brukar inte vara så här trött) drömmer konstigt, så att om jag inte är gravid så måste jag vara påväg att bli sjuk eller någonting!!!! Jag säger det igen, jag blir knäpp!!!

Mitt huvud säger dock att det inte är något!

Jaaaa.. Ja va på massage igår å d borde ju verkligen int ha avstannat mensen.. Men den e borta nu. Vet int heller va ska tro men om d int sku vari mens så ska den komma 19 lr 20onde så måst väl vänta t dess iaf å se..sku ju villa börja äl testa ifall att.. Smart? Dumt?
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-14 14:04:48 följande:

Ingen aning just nu, jag testade imorse... totalt negativt!! Har köpt hem testa tidigt, kanske kommer idag så testar det imorgon...

hoppas på pluss för dig <3

Ja alltså gravtest e d för tidigt för för mig i vilket fall som helst.. Är ju ÄL test ja tar isf. Kanske man sku ta ett nu bara för å se va d visar.. Säker neg ändå..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-14 14:43:27 följande:

Jaa gör det! Beställde på billiga-tester.se och jag vet att dom skickar till Finland också! :) jag kör på dubbel indikator.. får se om det ger något!! :)

Ja to ett nu idag för ca 45 min sen. Negativt... Fortsätter imorgon. Finland har en motsvarande sida.. Halpa-testi.fi :) där kostar 10 st äl me hormon indikator 34.90? typ 350 kr :)
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-14 17:53:12 följande:

Okej hade mensen stannat av eller hur går det?

I Sverige kostade dom 278 kr med dubbelindikator :O

Ååh vill bara att äl-testerna ska ge utslag nuuu :)

Okej. D kom lite lite brun flytning men inget mer efter d.. Inga nå värk eller humörsvängningar lr nå sånt.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!