• Saima17

Följas åt till ett plus!

MammaMia1012 skrev 2018-01-16 16:27:17 följande:

Nej å nej, inte magsjuka!

Hoppas int va på yoga å somna under klassen.. Haha å bu kurerar m konjak.. Hehe. Ingen vila inatt innan vi ska åka. Blir å ta me monitor å testa på jobbet för att ja stiger upp före test intervallen.. Tur att ja e mer än 30 min tidigare på jobb så får gör i lugn å ro. Hoppas på maximalt nu då..
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2018-01-17 05:37:20 följande:

Var beredd på att man kan ha "hög fertilitet" i ganska mga dagar innan maximal på monitorn. Själv fick jag hög i 6 dgr innan den slog om.

Jo ja vet. Testa många med stickan å som blinkar men den slog aldrig om så hoppas monitorn hittar ännu lättare. Hoppas att d slår om innan måndag. Då kanske dom små rackarna har en chans..
  • Saima17
    ampjot skrev 2018-01-17 12:26:50 följande:

Hej på er!

Hoppar in i denna tråd då jag precis fått min mens lite tidigare än beräknad app som var den 19:e. Har de senaste månaderna haft 24 dagars cykel, vilket innebär att jag får positiva ägglossningstest nästan direkt efter mens. Så är snabba ryck. Nästa BIM är beräknad till den 10 feb.

Samma här.. Från att ha haft ca 28dagar ha ja gått ner till 24-25. Jätte skönt men dock en mens på 3 dagar med mega blödning istället för 5 med lite..å rätt tidigt äl mot förr.. Börja me CBs monitorn i lördags :) första månaden nu. Spännande
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-18 20:51:31 följande:

Saima: har du nått max än?

MammaMia: hur går det med stegringen?

Nix.. Lyssnade å på hälsosant igår...tappade å lite hopp om när hon sa att dom små rackarna dör inom några minuter om d e int e rätt flytning på g.. Fan va man ha gått å hoppats i onödan..så d e alltså kört denna gäng å. Men däremot kan ja tro det är en chans att max är på g enligt om man ska se flytningsvis.. Så få se va d visar idag.. Men sen igen kunna man ju ha den flytningen k 6 dagar.. Så..livrädd att int få äl den här mån å.. Hugget som stycket - dåligt.

Sovit skit dåligt. Sambo på jobb i Estland, sku ut på pub m arbetskompisar.. Ringer å berätta hur riskabelt d e å far ut där.. Sku ringas när han va "hemma" igen.. Ringde aldrig.. Bara ett mess.. måst försök somna om. Kl e ändå snart 4..så upp om 3h å se glad ut..
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-19 05:53:27 följande:

Å värsta jag vet när man blir sådär orolig! Hoppas du fick sova de där sista timmarna!

Ja det är inte lätt det med ÄL flytningar denna månad hade jag det ganska många dagar men ändå inga mängder och jag tror som sagt att ÄL blev kanske 4/1 och vi hade sex senast den 2/1 så visst kan de små liven leva ett tag..

MammaMia1012 skrev 2018-01-19 05:53:27 följande:

Å värsta jag vet när man blir sådär orolig! Hoppas du fick sova de där sista timmarna!

Ja det är inte lätt det med ÄL flytningar denna månad hade jag det ganska många dagar men ändå inga mängder och jag tror som sagt att ÄL blev kanske 4/1 och vi hade sex senast den 2/1 så visst kan de små liven leva ett tag..

Jo 2 dar funkar säkert m rätt flytning.. Men int sen i tisdags kväll till sönda utan rätt flytning direkt där å då..

Blev int mkt sova. E lite halv arg på han nu. Om han int ringer å kommer d A L L T I D ett gonatt mess.. Oavsett tid. Men int igår.. Har dålig magkänsla. kom imorse bara: lever <3

Åh har så arg. Fan.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-19 07:25:27 följande:

Hur har det funkar med monitorn då? Har du fått maximalt fertilitet? När kommer han hem?

Jag blir också arg på min man nät han inte hör av sig, han vet hur orolig jag blir

Ingen maximal. E på dag 10. Brukar ha äl dag 12 förr.. Så väntar. Monitorn visar att ända tom onsdag ska ja testa. Han kommer hem 1a februari
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-19 08:51:07 följande:

Aj då, ja det var ett tag fram då håller tummarna dock!

Ja ha sluta hålla tummar den här mån. Me tur e han hemma t dan före äl i februari.. Om int lin cykel fuckar upp helt
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-19 10:21:01 följande:

Ja jag förstår att du känner att det är hopplöst när han inte är hemma. Är ju inte så mycket att göra åt då. :( Hur funkar monitorn egentligen? Behöver du köpa stickor till den? Måste bli rätt dyrt?

Usch va jobbigt att han inte hörde av sig ordentligt. Man blir ju sjuk av oro för sånt.

Den funkar no med stickor. 20 st + 4 gravtest så är 44? ca.. Bara äl stickor tror ja e 29?. D som e bra e att när du reggar din cykel mellan dag 1-4 så säger den när du ska börja testa å å sluta. Du kan int regga efter dag 4 i cykeln då måst du vänta t nästa. Man testar bara 10 dagar. Sen e d över för den cykeln.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-19 07:25:27 följande:

Hur har det funkar med monitorn då? Har du fått maximalt fertilitet? När kommer han hem?

Jag blir också arg på min man nät han inte hör av sig, han vet hur orolig jag blir

Usch ja e så ledsen.. Dom hade vari på "gentlemens club" de där natten Alltså ja vet int.. Överreagerar ja när d känns så olustigt för mj. E ja som han sa gammaldags å tråkig?

En annan sak.. Verkar int bli nån ägglossning den här mån heller.. Fick d där sega trådiga kletiga sekretet igår.. Men ingen ökning idag heller usch e så ledsen för allt nu. Fan. Känner mj så misslyckad me allt.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-20 07:30:39 följande:

Men nej kära du! Du är inte misslyckad! Du är en fantastisk kvinna som älskar din man!

Jag vet inte riktigt vad ?gentlemäns club? är för något? Men när det kommer till min man så litar jag på honom till 200% så finns ingen oro för otrohet eller liknade. Jag ör mer så att jag uppmuntrar honom att komma ut och ha skoj med sina polare! Jag blir orolig när jag tror något farlig har hänt.

Jag vet att detta inte är lätt och det kanske inte är det du vill höra, men försök att slappna av. Jag är övertygad om att ni kommer få erat pluss! Ni har inte försökt så länge ni är inte så gamla, ni har inte bästa förutsättningen pga hans arbete så ställ in dig på att det tar någon månad mer än andra så kanske helt plötsligt när du minst anar det så har ni erat efterlängtade pluss!

Skicka massa Styrkekramar till dig <3

Jo ja litar på han helt å hållet men förstår int å kommer no aldrig förstå idén me å sitt på typ strippklubb. Men d e ju ja d.

Nä vi ha int försökt läng men d här andra månaden i rad utan påvisas äl. Ja får d int ens på testen. Ja känner int av nå som ja gjorde förr.. Står ju tom i instruktionerna på monitorn att får man int äl utslag på 3 månader så ska man söka hjälp...
Svar på tråden Följas åt till ett plus!