Följas åt till ett plus!
Äl + 10
Tog ett babyplan testa tidigt och ett annat som användas på vårdcentral.
Fick redigera för att man ska se. Men i verkligheten ser man utan att behöva vrida eller så. Vad tror ni?
Äl + 10
Fick redigera för att man ska se. Men i verkligheten ser man utan att behöva vrida eller så. Vad tror ni?
Drömde en massa om barn och plus i natt så tog ett earlytest nu på morgonen. Tvärblankt haha! Så nu är det bara att vänta på mens och nästa äl!
Typiskt! Vi siktar in oss på en oktoberbebis <3 även om man stort sett vet att det inte är något så hoppas man innerst inne!
Jag drömde med massa inatt att jag plussade. Så tog testen på morgonen (de som jag la upp tidigare) så hoppas detta är positivt :D
Hej, jag följer gärna med i denna tråd.
Är snart 27 och har 5åring och försöker nu få till ett syskon .
Inte jätte koll på min cykel men vi är inne på andra månaden och kör. Har kör denna månad med äl tester men inga tester visar sig lika starka som kontrollstrecket. Någon här inne som kört med ältester ?
YES!!! Fick hem min monitor idag!! Snacka snabb leverans från Malmö till norra finska österbotten!! Dags 6 alltså på måndag börja äl rumban.. Förhoppnings vis en lätt å rolig den här gången.
Äl + 10
Jag hade cb först men de visade inget heller ????
Hoppas att jag får positivt snart, har dock haft som äl värk denna vecka i 3 dagar. Som mensvärk och ryggvärk . Men jag har ingen aning om de va äl värk eller inte . Kör även med munkpeppar denna omgång för stt testa ????
Har haft hugg vid vänster äggstock enligt appen Flo och ÄL test ska ÄL vara idag men hade ont hela dagen igår. Har inte haft så ont vid ÄL innan.. någon som känner igen sig?
Här kom mensen idag, två dagar tidigt hmm, är dag 12 nu och för det allra mesta kommer den dag 14 och ibland dag 13. Men men så kan det väl va ibland. Bara skönt eg att slippa vänta in den utan nu kan jag se fram emot nästa äl 25e eller 26e. :)