Varför så vanligt med groteska lösögonfransar?
Jag undrar varför det blivit så vanligt med gigantiska och groteska lösögonfransar? Tycker det är fult, ser mest ut som ledsna clowner.
Tycker ni att det är snyggt?
Jag undrar varför det blivit så vanligt med gigantiska och groteska lösögonfransar? Tycker det är fult, ser mest ut som ledsna clowner.
Tycker ni att det är snyggt?
Men så fint. Tänk om hon nödgats svara att det var konstgjorda fransar från Åhléns. Då hade hon väl skämts och du hade gått därifrån rodnande uppifrån och ner? Liksom inget är som skammens rodnad när man bara vill väl.
Och hur matchar man ett par "groteska lösögonfransar"?
Ofta ser det groteskt ut som TS säger. Ibland, med rätt smink o sånt så blir det bra. Som jag förstått så limmas de fast? Det gör att kvinnorna måste/bör sminka sig snyggt varje morgon - annars ser det groteskt ut - tycker jag.
Och hur matchar man ett par "groteska lösögonfransar"?
Jag är man, därför är min åsikt viktigare än kvinnors. "Groteska lösögonfransar" är väldigt coolt, det ger en slags dock-look som är väldigt fin. Det är både gulligt och sexigt.
Jag är man, därför är min åsikt viktigare än kvinnors. "Groteska lösögonfransar" är väldigt coolt, det ger en slags dock-look som är väldigt fin. Det är både gulligt och sexigt.
Det är TS som använder ordet "grotesk"! Jag har bara sett EN med lösögonfransar och det är jäntan som är med i "unga mammor" på teve.