Varför så vanligt med groteska lösögonfransar?
Jag undrar varför det blivit så vanligt med gigantiska och groteska lösögonfransar? Tycker det är fult, ser mest ut som ledsna clowner.
Tycker ni att det är snyggt?
Jag undrar varför det blivit så vanligt med gigantiska och groteska lösögonfransar? Tycker det är fult, ser mest ut som ledsna clowner.
Väldigt inne hos yngre tjejer..
Vi äldre kanske inte fattar grejen eller tycker att det är så snyggt när det blir för mycket! Minns dock med fasa att det var hur hett som helst med KLARBLÅ mascara när jag gick i högstadiet och mina föräldrar förfasade sig över hur det såg ut! Modet ändrar sig..
Det matchar ju anknäbbarna och silikonbrösten, så det är kanske inte så konstigt att det är inne. Det är bara att luta sig tillbaka och vänta på att eländet ska gå över.
Jag kan tycka att lösfransar är fint, men som du säger ts, en del har så extremt mycket och långa att det inte ser bra ut. Speciellt när det sen börjar lossna och det är glipor i raden.
Själv nöjer jag mig min egen skruttiga fransrad.
Det matchar ju anknäbbarna och silikonbrösten, så det är kanske inte så konstigt att det är inne. Det är bara att luta sig tillbaka och vänta på att eländet ska gå över.
Hemma i spegeln när bäraren spärrar upp ögonen är det säkert snyggt. På bussen med halvtrötta ögon så att fransarna slokar och det ser ut som om det landat två stora insekter på kinderna - inte lika snyggt...
Det som är fult är ju alla dessa uppenbart billiga lösögonfransar, ordentliga lösögonfransar är snyggt.
Själv har jag väldigt svårt för ögonbryn som ser ut som om de är gjorda av svart el-tejp men den trenden verkar ju vara i det närmaste utdöd.
I övrigt tycker jag nog att det viktigaste är att personen själv är nöjd med sitt utseende, när allt kommer omkring är andras utseende inget som har någon större inverkan på min vardag.
Väldigt inne hos yngre tjejer..
Vi äldre kanske inte fattar grejen eller tycker att det är så snyggt när det blir för mycket! Minns dock med fasa att det var hur hett som helst med KLARBLÅ mascara när jag gick i högstadiet och mina föräldrar förfasade sig över hur det såg ut! Modet ändrar sig..