IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Nu är det snart dags för start av vår första IVF-cykel! Jag var på sprutgenomgång i förra veckan och vi har fått det korta protokollen. Nu vill jag bara att mensen ska komma så att vi kan köra!
Hej alla
Nu var det ett tag sedan jag skrev här inne. Men det har varit rätt mycket runt om.
För oss så har vi inte kommit så långt. Nu har jag äntligen fått tabletter så jag kan få ägglossning. Var hos 3 olika läkare och alla sa olika saker. Nu hoppas vi att tabletterna hjälper så vi äntligen kan få stoppa in ett ägg v.16.
Kram på er
Någon som har numret till Sahlgrenska? Det man ska ringa för frågor. Glömde att ta min spray några timmar igår (tog den 17 istället för 13:30) och behöver rådfråga men glömde kolla numret innan jag åkte till jobbet.
Någon som har numret till Sahlgrenska? Det man ska ringa för frågor. Glömde att ta min spray några timmar igår (tog den 17 istället för 13:30) och behöver rådfråga men glömde kolla numret innan jag åkte till jobbet.
031-342-3919
Hej. Nu har vi äntligen fått tid för första besöket. Vad ska man tänka på? Är det nått man ska fråga?
Hej. Nu har vi äntligen fått tid för första besöket. Vad ska man tänka på? Är det nått man ska fråga?
Hej!
Jag och min sambo har gjort en utredning och de hittade inget fel på någon av oss men vi har försökt i snart 2 år utan att lyckas få ett plus.
Nu har de äntligen skickat iväg en remiss till Sahlgrenska för ivf.
Med både glädje och nervositet väntar man nu men de sa att vi kunde förvänta oss en kötid på
6-8 månader bara för att få en tid.
De är ju helt galet lång tid.
Man har så mkt frågor i huvudet...
Hur länge fick ni vänta innan tid?
Hur lång tid tar det att genomgå en ivf?
Gör det ont att plocka ut ägg?
Osv...
Hej!
Jag och min sambo har gjort en utredning och de hittade inget fel på någon av oss men vi har försökt i snart 2 år utan att lyckas få ett plus.
Med både glädje och nervositet väntar man nu men de sa att vi kunde förvänta oss en kötid på
Osv...
Hej!
Osv...