IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Det blev inget.. Negativt grav test.
Det blev inget.. Negativt grav test.
Åh nej.. jag beklagar så mycket verkligen.. Mitt enda råd är att låt dig vara ledsen och sen kanske kolla på andra alternativ eller sätta nytt mål för ivf, med eller utan äggdonation/spermiedonation kanske? Man behöver något att sikta på för att kunna ta sig vidare sen <3 men låt dig själv sörja nu!
Vi hade haft vårt första möte med Göteborgs kvinnoklinken i förra veckan. Då gjordes ultraljud, spolade äggledarna. Enligt läkaren såg allting normalt ut. Nästa vecka ska mannen göra ett spermaprov hos reproduktionsmedicin. Nu står vi på väntelistan hos Sahlgrenska.
Hej, nu var det visst ett tag sedan jag var inloggad =/ Min mens blev givetvis 1 vecka sen för första gången på många,många år så jag fick börja spraya med Suprecur först igår. SOM jag har längtat... nu känns det på "riktigt" liksom :) Skulle först ha äggutplock v.3, sen v4 eftersom mensen blev försenad... sen ringde dem innan jul och berättade att det är så många i kö så nu blir det äggutplock v.5 istället och får då spraya en vecka extra med nässprayen innan jag börjar med sprutorna. Nu hoppas jag inte det blir mer framskjutet! Japp, det långa protokollet =) Hur ligger du till med "allt" ?=)
Hej, nu var det visst ett tag sedan jag var inloggad =/ Min mens blev givetvis 1 vecka sen för första gången på många,många år så jag fick börja spraya med Suprecur först igår. SOM jag har längtat... nu känns det på "riktigt" liksom :) Skulle först ha äggutplock v.3, sen v4 eftersom mensen blev försenad... sen ringde dem innan jul och berättade att det är så många i kö så nu blir det äggutplock v.5 istället och får då spraya en vecka extra med nässprayen innan jag börjar med sprutorna. Nu hoppas jag inte det blir mer framskjutet! Japp, det långa protokollet =) Hur ligger du till med "allt" ?=)
Hur går det för dig? Vilken vecka är du i nu? Hur känns hela graviditeten? :)
Missat ditt inlägg!
Tack för din omtanke, jag är i v13 och börjar äntligen få lite mer energi och aptit. Har mått sådär.. men går in i v14 om 2 dagar och då bör det vända lite :)
Känns fortfarande lite otroligt men har gjort ultraljud vid v12 och allt såg bra ut. :) hur går det för er? Snart hormonbehandling?