IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Rädd att det ska va för tidigt och testa redan :/ om det inte kommit blod tills imorn så kanske jag testar imorgpnbittti. Brukar alltid få mens under natten, vakna med smärtor :( så det återstår att se hur natten blir. Har lite små känningar kring äggstockar och livmodern, men det kan ju betyda vad som!
Håll tummarna att vi får fina ägg att sätta tillbaka på Torsdag!
Håll tummarna att vi får fina ägg att sätta tillbaka på Torsdag!
Hur gick äggplocket idag?? Hur många ägg blev det? :)
Det gick, tog dem 30 min att sätta kanyl, små kärl o de rullar eller går sönder så 5e sticket blev nedanför tummen och gjorde ont som f*n.
Stesoliden kände jag inte av, plocket va helt Ok, gjorde ont ngn enstaka gång men fick mer morfin på direkten då... Men nu känner jag mig överkörd av en ångvält.
De fick ut 14 ägg så går allt som det ska får vi tillbaka 2 st på torsdag eftermiddag :)
Hoppas du får fina blastocyster till frysen också som reserver! :) vill de inte långtidsodla dina om många blir befrukade tills imorgon? För de ringer väl imorgon?
Vilka mediciner har ni i kylen? Jag har just nu fyremadel och lutinusen ute och otrivellen och gonal-F i kylen. Är osäker på om lutinus också ska vara i kylen?
Vilka mediciner har ni i kylen? Jag har just nu fyremadel och lutinusen ute och otrivellen och gonal-F i kylen. Är osäker på om lutinus också ska vara i kylen?
Jaa jag sa åt dig för typ 2 veckor sen att ni borde ringa och kolla :( men ni hade inte så lång kö ändå så försök tänka positivt. Vissa har 6-9 månaders kö.
Vi har ju valt att få 2 st insatta och då görs det på dag 2. Och sen långtidsodlar dem de andre.
Tror inte dem ringer imorgon men tänkte jag ska passa på att fråga för ska ändå ringa och fråga om jag kan träna bodypump efter insättningen.