IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Jag gör min ivf på Sahlgrenska, har gjort en misslyckad ET, och nu precis en FET för några dagar sedan.. hur går det för dig?
Hahah jaa men jag skrattar lite nu för jag kom på att min man säger att han inte kan pricka in det där blåa röret så istället tar han en annan behållare som finns där också sen leker han att han inte visste :?)
Hejhej!
Ny här på familjeliv och hittade precis denna tråd vilket gjorde mig överlycklig. Man känner sig så ensam i denna situation, så det känns underbart att få prata med några som är i samma sits!
Vi har fått våran första tid på Sahlgrenska den 21 december!
Så jag hänger gärna med i denna tråd! :D
Hejhej!
Ny här på familjeliv och hittade precis denna tråd vilket gjorde mig överlycklig. Man känner sig så ensam i denna situation, så det känns underbart att få prata med några som är i samma sits!
Vi har fått våran första tid på Sahlgrenska den 21 december!
Så jag hänger gärna med i denna tråd! :D
Jag gör min ivf på Sahlgrenska, har gjort en misslyckad ET, och nu precis en FET för några dagar sedan.. hur går det för dig?
Är så spänd inför mötet, men tänkte ställa er frågan som redan haft ert första besök.
Vad händer och vad görs på första besöket?
Välkommen hit! Vad kul då är du ruvare! När är testdag? :)
Tack ?
Jag har testdag 8/12 :) jag har fått tillbaka en 5 dagars blasto från frysen. Någon som har några erfarenheter? Har tidigare fått tillbaka en 2 dagars ET men som inte klarade sig. Är det egentligen någon skillnad för testning? När har ni pussat, nii som lyckats?
Åh tack snälla!
Vad härligt att vi förmodligen kommer starta samtidigt! Ser även att du är i samma ålder som mig. Har ni tagits seriöst även fast ni är "så pass unga" som man alltid får höra i detta sammanhang?
Vi har försökt sen Maj 2015, och startade våran utredning i April detta år.
Jag har fått diagnosen PCOS och min kille hade färre simmare än vad som önskas, så manlig faktor hos oss - samtidigt som mitt tillstånd samtidigt ställde till det.
Där av är min mens i januari aningen oklart.
Men räknar jag någorlunda så runt 22 Januari, om man jämför med mina tidiga menscyklar.
Har spolats i samband med utredning, och där såg allt väldigt bra ut.
Så efter detta första besök så planeras alltså behandlingen att starta, när allt passar?
Så underbart att få följa er, inte känna sig så ensam i det hela. Att faktiskt få prata med några i samma sits, och samma hopp. Man behöver all sorts stöttning och peppning i denna situation. :)