Hur ändrar jag vårdnaden?
Jag intygade faderskapet förra fredagen och då frågade de om jag ville skriva under gemensam vårdnad - vilket jag gjorde.
Igår och imorse har jag och sambon bråkat eftersom jag kom på honom med att ha ljugit flera gånger, men han vägrar säga förlåt och skrev istället väldigt elaka SMS.
Jag skrev att det var droppen och att det är slut.Fick inget svar på ett tag och lite senare skrev han att han skulle jobba över (vilket är bullshit) och sedan att han blivit fast anställd och att han var så glad och att jag inte kunde förstöra hans glädje.
Alla andra skabbiga brudar har han fjäskat som fan för och skrivit så fina saker när de gjort slut - och det var ändå riktigt slitna pundartjejer. Men mig kan han inte det.
Han bara ignorerar mig eller blir arg när jag är ledsen över något han gjort.
Jag vill inte ha det så här och vill nu ha ensam vårdnad. Hur ändrar jag det? Han är olämplig som ensam förälder och har ett långt register hos polisen. Det borde väl öka mina chanser?
Som grädde på moset damp det ner ett brev från polisen eftersom jag ville att han skulle anmäla sitt senaste ex eftersom hon har hepatit c men inte berättade det för honom förrän efter de haft sex. Det stod att undersökningen läggs ner eftersom han inte ville medverka. Trots att han lovat mig.