Äggdonation 2017
Är det någon som fått antibiotika inför fet/et?
Jag har inte hört om någon annan klinik förutom Serum som rekommenderar antibiotika inför fet/et.
Har du gjort Serums mensblodtest?
Om inte så kan det absolut vara värt att göra det.
Är det någon som fått antibiotika inför fet/et?
Hej! Har försökt läsa in på allt i tråden men den är lång :)
Hoppas jag kan hoppa in!
Gjort 7 ivfer och två äggdonationer fertinova Helsingfors.
Aldrig gravidet..
minus på stickan sista gången nu i helgen.
Inga kvar i frysen så nu funderar vi på att byta till Riga.
Frågan är ivf Riga eller ava Riga?
Känns som att flest här inne är mest positiva till ava Riga?
Tack! Vi vet väl inte riktigt vad vårt problem är.. inte ens 5dagars blastocyster fäster. Som vi fick i Helsingfors. Läkarna där verkar inte heller veta. Suck.
Men känns som att ava Riga är ett alternativ för vår fortsättning på denna oändliga resa..
Nej, det har jag inte. Jag är väldigt sällan sjuk, tecken på överaktivt immunförsvar kanske?
Okej, jag känner också att jag vill vara så öppen som möjligt.
Vet någon om man kan avbryta ett tre pack man har köpt.. har just köpt ett nytt paket där vi har 2 behandlingar kvar. (Totalt gjort 7 IVF behandlingar och 3 FET). Känns hopplöst med mina ägg. Är "bara" 30 men har bara fått kemiska graviditeter av 15 st embryon som sett fina ut. Men uppenbarligen kan dem ju inte vara ok.
Tack så mkt för infon!
Får nog göra fragmentationstestet och mensblodstest iallafall.. Det funkar inte att skicka ner spermier på posten va? :P utan man måste var på plats? Hysteroskopi med implantationssnitt gjorde jag i somras.. och allt såg "jättefint" ut inuti. Har just haft samtal med Dr. D och han tycker vi ska fortsätta med dessa 2 behandlingar och göra samma behandlingsplan igen, han tyckte min kropp hade reagerat bra på medicinerna och hålla sig lugn, men att embryona slutade leva. Han kommenterade inte mkt om mina höga trombocyter dock.. som jag får kolla upp någon annanstans.
Kram
Hej!
Så härligt när jag hittade den här tråden med människor som går igenom samma behandlingar! Det är jobbigt när man inte har nån att prata med.
Jag gjorde embryotransplantation i Riga den 6 dec 2017.
Är det någon här som fått antibiotika vid transfer eller är det bara penny som ger det ?
Japp- oktober 2015...
Behandlades med AB jag och mannen
Testade positivt på alla tre
Nån här som vet hur man ska veta vilka vaccinationer man tagit?
Tänker på mässing och röda hund.