• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • typ89

Ja. Plussade på digitalt idag så vågar försiktigt gå med i en grupp:) har en son som är 1,5 år gammal. Bf blir 8-9/5. Får se vad dom säger sen.

När har du bf?

• Edalia

Hej Hej. Plussade i lördags och har bf 9/5 :)

Har tre gossar här hemma så blir fjärde barnet :)

• Längtan 77

Hej,

Jag har tre barn och två bonusbarn...nu bf 2/5!

Hoppas allt går bra då jag haft flera missfall.

Är 40 år så risken är ju större.

Känner inte av något alls, gör ni?

• typ89

Jag har börjat må illa. Än så länge är det under kontroll. Kräktes mej genom hela förra graviditeten. Känner också att det drar nere i magen.

• MisseKido

Hej, jag är försiktigt optimistisk att jag är gravid, har haft två svaaaga + två dagar i rad (på morgonen). Har börjat testat tidigt och har inte BIM förrän 4/9. Har två barn och detta är första försöket på en trea. Har inte haft några som helst symptom, hade riktigt pms-humör för någon dag sedan som jag brukar få några dagar innan mensen så var säker på att jag inte var gravid. Men jag får se vad som händer närmare bim-datumet. :)

• pandoraDiem

Hej! Plussade imorse :) Vi satte igång med syskonförsök direkt när mensen dök upp efter förlossningen då det tog 1.5 år att bli gravid med vår son. Och nu på tredje försöket blev det ett plus, kan inte riktigt förstå det, helt otroligt! Blir rätt så tätt mellan syskonen om det går vägen (sonen är 10 månader nu) och det har väl både sina för- och nackdelar. Just nu väljer jag att se fördelarna :) bf 15 maj än så länge.

• Charlieellerså

Hej! Har BF 14/5 och har tre barn sedan innan. Hoppas nu detta går vägen. Vi lyckades på första försöker vilket var väldigt oväntat så jag har nog inte riktigt tagit in att det förhoppningsvis blir ett litet syskon. Har mått illa sedan någon dag efter Äl denna gång och fick ett tidigt plus. Ömma bröst, lite känsligare. Grattis till alla plus!

• Edalia
    Charlieellerså skrev 2017-09-08 08:13:12 följande:

Hej! Har BF 14/5 och har tre barn sedan innan. Hoppas nu detta går vägen. Vi lyckades på första försöker vilket var väldigt oväntat så jag har nog inte riktigt tagit in att det förhoppningsvis blir ett litet syskon. Har mått illa sedan någon dag efter Äl denna gång och fick ett tidigt plus. Ömma bröst, lite känsligare. Grattis till alla plus!

Vi väntar också fjärde barnet på ett halvhjärtat första försök ;) jag vart väldigt förvånad .
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL