Sullulla skrev 2017-08-26 19:56:02 följande:
Vårat liv å sexliv ser helt annorlunda ut idag än då, han va 26 år, å va väl inte berädd på vad d innebar att vara gravid å
Få bäbis .. å ja killar har ju stort sexbehov iaf min , så d va därför d hände, sexbristen ,
Hade inget m att han va kär i henne lr nå sånt ..
Om det enbart handlat om det som hänt när han var 26 år så hade jag inte skrivit att det låter suspekt. Men att han nyligen hört av sig till henne igen om att han "saknar henne och vill ha små mysiga stunder i skogen". Det får mig att tro att han inte har rent mjöl i påsen, och att det finns en risk att han endast ångrar sig för att du kom på honom.
Vad skyller han på denna gång när han ville träffa henne igen? Och kommer han alltid vara svår att lita på vid brist på sex, eller om han har större lust än dig?
Jag håller med anotherone, om du verkligen vågar ge honom en chans så kräv att ni går på parterapi eller familjrådgivning. Det är det minsta han kan göra för er.
För allt i världen, var medveten om att hålla ögonen öppna, och tänk på att otrogna som blivit ertappade blir ännu mer försiktiga efteråt.