otrohet ....
Oj. Nej stanna inte enbart för barnen. Vet att det är svårt men.
Hur känner du? Kan du acceptera det eller mår du illa osv av tanken?
Oj. Nej stanna inte enbart för barnen. Vet att det är svårt men.
Hur känner du? Kan du acceptera det eller mår du illa osv av tanken?
Nu har jag gett sambon en chans till!
Men om dom någonsin har nån form av kontakt igen så är de tack och hej
Och såklart om han rör någon annan ...
nu undrar ja... HUR går man vidare?
Jag kan inte hantera alla kännslor som kommer ... jag är arg, förbannad, sårad , ledsen, besviken, rädd, ångest
Jag har pratat med henne också å gjort klart för henne att om dom någonsin pratar med varann så kommer dom båda få ett helvette
Jag står på mig att om de kommer fram nått så är de över,
Kommer inte kunna lita på honnom som förr
Å de vet han mycket väl, han är väl medveten om vilken idiot han är och han har också gråtit Och vill inget annat än att de ska vara vi
Får jag bara fråga. Av ren nyfikenhet. Hur beter sig männen när de blir tagna? Och vad säger de om andra kvinnan? Att hon bara var en hora eller vad säger de?
Hur känner man sig när man blir bedragen.? Alltså kan man fortfarande kyssa sin partner eller blir man äcklad osv? Har man fortfarande samma ilska i sig en längre tid som går?
Tycker Kurlie beskriver det bra, mfl. Man kan inte "bara" stanna för barnens skull, hemskt men sant. Har själv lämnat pga otrohet och jag har barn. Jag tror en lycklig mamma är en bättre mamma än en olycklig mamma. Otrohet är ett sånt svek så jag saknar ord för det. All tillit försvinner, samt den som är otrogen saknar ju helt respekt för dig o era barn! Så otroligt sorgligt jag skickar en stor kram!
All tillit försvinner ju så fort en otrohet uppdagas, jag är glad jag kom bort från denne man, vet dessutom att hans otrohet fortsatt med nya tjejen så jag gjorde verkligen rätt :)
Står fast vid mitt ord att om Ja får reda på att dom hörs på telefon så tar ja mitt pic å pack å drar !
Å han håller inte telefon hemlig utan vill ja se så får ja se..
Å han har de medelande kvar som han skrev att han inte vill ha kontakt ned henne , så ser att de ej förts någon konversation
Det spelar ingen roll vad vi säger. Ts värld har vänts upp och ner och besluten hon tar nu är grundat på ren överlevnad. Hon orkar nog inget annat nu. Inte förrän/om detta upprepar sig kommer hon lämna, om ens då. Vissa lämnar ju aldrig fast de vet...
Usch vilken sits! Antagligen är din vän på något sätt nedbruten psykiskt..annars ser jag inte hur man stannar.
Låter hemskt! Han verkar inte älska henne iaf och har uppenbart noll respekt eftersom hon låter honom hålla på. Hade de separerat hade hon kanske också i efterhand insett att det inte var kärlek. Har en faster vars man försökt ligga med hennes systrar och pappas x fru. Tror ingen sagt till henne men hon måste ju veta. Tänker att om han tom försöker sig på släkten måste han levt jävel på andra platser också. Ändå har de varit gifta i många år och är nu pensionärer. Hon skulle nog aldrig lämna honom. Sen om det handlar om kärlek, förnekelse eller anseende vet jag inte.
Ja visst är d ren överlevnad... 10 års liv å vi äger ett lantbruk ,har masa djur , 2 barn å ett till om några veckor,
Får man fråga hur du mår ts? Allt väl med dig?