Jennie1987 skrev 2017-09-20 10:18:55 följande:
Tack för svar!
Jag har pco, och därför mycket äggblåsor. Enligt prover jag tagit har jag bra äggkvalité och bra äggreserv. Jag har inte ägglossat så många gånger i mitt liv, förutom detta året då jag haft ägglossning varje månad!
Är dom bra i Linköping? Bra bemötande och så?
Då låter vi lite lika. Jag har många äggblåsor och en äggreserv över genomsnittet för min ålder. Så blir nog korta för dig med kanske.
Jag tycker dom är bra i Linköping, men önskar att jag hade använt mig av vårdvalet och valt en annan klinik. Jag undersökte inte tillräckligt innan och trodde inte jag fick välja någon annan klinik. Hade velat ha en som har öppet på helgen med som jag vet att vissa har.
Tycker att Elisabeth som är överläkaren på RMC är bäst. jag hade henne vid första samtalet samt vid uttaget. De andra gångerna hade jag en annan kvinnlig läkare, minns inte hennes namn nu som var trevlig men Elisabeth föll mig bäst i smaken. Som ssk (tror jag hon är) hade jag carola, tror att hon kan uppfattas som lite vass. Men hon är väldigt gullig. Hon tog hand om mig efter mitt misslyckade äggplock och var outstanding. Så trevlig innan och under ingreppet samt efteråt. Var nästan så hon grät själv med mig efter att läkaren hade varit inne och sagt att det inte fanns några ägg.