• Kakan53

BF april 2018

Då har man fått plusset på stickan och ska ta en till nästa vecka för säkerhetsskull.
    Nu börjar den långa vandringen mot en till bebis i familjen.
    Har en sin på 3 år sen tidigare.
    Jag minns väl förra graviditeten, länge efteråt (alltså flera år) var vår tanke att det inte kommer att blir fler. Dels av anledningen att jag kände att jag inte alls var gjord för att vara gravid men sen tyckte vi att förlossningen var en sjukt otäck upplevelse. Problemet är att min förra graviditet gick fantastiskt bra, inga problem att tala om likaså förlossningen. Så vi har vart oroliga att denna då ska bli värre, för den kan knappast inte bli bättre.
    Men nu får vi se..
    otroligt glada är vi att det lilla lilla klumpen i magen är där den är nu, men oron sitter i lite.

Har börjat få lite illamående, ont i brösten och stickningar/dragningarna livmodern. Så allt är väl som det ska antar jag.

Några fler som vill dela resan mot april och ett nytt tillskott?

• Svar på tråden BF april 2018
  • Lamphuvud

Hej allihopan!

Är i 11+1 med bf 6 april. Inskrivning imorgon på mvc :) Bor i Halmstad, någon som bor i krokarna?

• Amazinglife
    Lamphuvud skrev 2017-09-18 13:02:16 följande:

Hej allihopan!

Är i 11+1 med bf 6 april. Inskrivning imorgon på mvc :) Bor i Halmstad, någon som bor i krokarna?

Hej hej! V 10+0 idag, inskrivning på torsdag:) bor i Blekinge tyvärr! Hur mår du?
  • Glitterpinnar

Om det fortfarande är någon som vill gå med i Facebookgruppen är det bara att skicka meddelande till mig med er mejl, gruppen är hemlig, dvs ingen vet att ni går med. Vi är ett härligt gäng, och det som skrivs i gruppen stannar givetvis i gruppen.

Kom förövrigt ihåg att det ska vara den mejl som är kopplad till er facebook för att jag ska kunna bjuda in er!

Kan tyvärr inte citera meddelanden, såg att någon ovanför var intresserad av att gå med iallafall, hör av dig till mig!

• GurkaÄrGott

Hej! Mitt namn är Angelica jag plussade för ett tag sen men först nu som jag har tänkt på att gå med i någon gravid grupp så hur skickar jag ett meddelande med min mejl? Har bf 11/4 så är i vecka 11+6 idag går in i vecka 12 imorgon! :D

• Lamphuvud
    Amazinglife skrev 2017-09-19 19:45:53 följande:

Hej hej! V 10+0 idag, inskrivning på torsdag:) bor i Blekinge tyvärr! Hur mår du?

Spännande! Hur gick det idag? Jag mår oförskämt bra, det enda som har besvärat mig är trötthet och humörsvängningar. Hur mår du? :)
  • TurkosDream
    Glitterpinnar skrev 2017-09-19 20:24:40 följande:

Om det fortfarande är någon som vill gå med i Facebookgruppen är det bara att skicka meddelande till mig med er mejl, gruppen är hemlig, dvs ingen vet att ni går med. Vi är ett härligt gäng, och det som skrivs i gruppen stannar givetvis i gruppen.

Kom förövrigt ihåg att det ska vara den mejl som är kopplad till er facebook för att jag ska kunna bjuda in er!

Kan tyvärr inte citera meddelanden, såg att någon ovanför var intresserad av att gå med iallafall, hör av dig till mig!

Jag hoppas och tror att det var mig du menade när du inte kunde citera. Ska försöka förstå mig på hur jag skickar meddelande bara, så kommer ett meddelande sedan! Skrattande
  • idorina

Hej! Jag är nu i vecka 13 (12+3) men mår så sjuuuukt illa, någon mer som har dessa problem?

Vad heter gruppen på Facebook förresten?

• softness

Går det att på nåt annat sätt gå med i fb gruppen? Jag kommer inte längre in på min mejl som är kopplad till fb :(

• GravidFetaMorsan
    idorina skrev 2017-10-05 12:35:22 följande:

Hej! Jag är nu i vecka 13 (12+3) men mår så sjuuuukt illa, någon mer som har dessa problem?

Vad heter gruppen på Facebook förresten?

Den är inte sökbar då den är hemlig :)
Svar på tråden BF april 2018