BF april 2018
Om det är någon som vi missat att bjuda in i Facebookgruppen (kolla gärna er mejl och ev er skräppost där inbjudan kan hamna), annars kan ni skicka er mejl till mig så bjuder jag in er :)
Om det är någon som vi missat att bjuda in i Facebookgruppen (kolla gärna er mejl och ev er skräppost där inbjudan kan hamna), annars kan ni skicka er mejl till mig så bjuder jag in er :)
Tycker att det här känns lite konstigt befruktningen är ändå dryga 4 veckor sen!?
Hejsan! Gravid v 8+1 här, tredje barnet. Här två söner på 7 och 9 år innan och nu bestämde vi oss tillslut för att försöka få en sladdis. Vill jättegärna vara med i fb-gruppen om någon vill bjuda in mig. Min mail är mbornstrand@hotmail.com
Länken verkade inte funka tyvärr, det inte varför men den säger att sidan slutat gälla eller är skadad. Kan du bjuda in mig med hjälp av mitt namn istället? Jag heter Madelene Bornstrand ?
Finns fortfarande plats kvar i Facebookgruppen (hemlig) för den som vill gå med :) Skicka er mejladress till mig här på familjeliv så lägger jag till er. Kom ihåg att det ska vara samma mejl som är kopplad till din Facebook!
Vill gärna vara med. Min adress är sanne.beckman@hotmail.com. Har BF 3 maj men kommer troligast snittas en vecka innan
Hej!
Ny här i tråden. Har enligt mina beräkningar bf 1 april. Skulle gärna vilja gå med i Facebookgruppen om det finns möjlighet.
Jag vill gärna vara med i fb grupp. BF 23 april :)
petra.89@live.se
Är gruppen hemlig?
Om det fortfarande är någon som vill gå med i Facebookgruppen är det bara att skicka meddelande till mig med er mejl, gruppen är hemlig, dvs ingen vet att ni går med. Vi är ett härligt gäng, och det som skrivs i gruppen stannar givetvis i gruppen.
Kom förövrigt ihåg att det ska vara den mejl som är kopplad till er facebook för att jag ska kunna bjuda in er!
Kan tyvärr inte citera meddelanden, såg att någon ovanför var intresserad av att gå med iallafall, hör av dig till mig!