BF april 2018
Har precis fått positivt! Om appen räknat rätt så har jag bf 22 april :)
Grattis till er alla!
Jag kommer tyvärr inte att vara med i hemliga gruppen på Fb just nu, kanske längre fram. Men jag stannar såklart här på fl :)
Har precis fått positivt! Om appen räknat rätt så har jag bf 22 april :)
Grattis till er alla!
Jag kommer tyvärr inte att vara med i hemliga gruppen på Fb just nu, kanske längre fram. Men jag stannar såklart här på fl :)
Någon här som varit med om att ha symptom i början vecka 5 som sen försvunnit vid vecka 6 helt och håller men sen fått tillbaka dem inför vecka 7 med förändrad karaktär och allt varit bra? :)
jaså, försvann dina också V5 o kom tillbaka vid v 6-7 och bebisen fann kvar?
Jag hade lite symptom innan o 2 dagar efter jag plussade såsom ömma bröst, molvärk o svullen mage.
Fick sen tillbaka symptom 9 dagar senare (9 läskiga dagar) och fick då ömmare bröstvårtor, lite svullen mage ibland och svagt illamående
Ojdå, va läskigt att gå länge utan.. jag höll på å dö de 9 dagarna jag väntade :/
Åhh så bra! Fick du göra ett UL tidigt eller fick du bara vänta?
Jag harvade MA och MF i bagaget o ska på VUL om 1,5 vecka och kolla..
Går även bra att skicka pm till mig med mejladress alternativ namn + hur er profilbild ser ut på facebook så lägger jag till er i den nya hemliga bf gruppen som Bodil skapat :)
Ja har heller inte FB, känns som man är den enda ...:P
Ja är i v 13 på tisdag. Ska göra blodprov i morgon inför kub testet den 21e. Usch ja är så nervös trots att jag gjorde ultra när ja va i v 10
Ja fy.. värre blir de ju fler barn vi fått.. :P
Ja fast ja är 27. Här får vi göra kub som rutin :)
Har skapat en grupp här på fl för oss som vill stanna här å tjattra vidare :) April bebisar 2018 heter den
Blir lite mer privat att prata där :)
hur hittar man såna grupper? Jag tror inte att det är önsketänk jag tycker att det låter helt och hållet som logiskt och förnuftigt tänk :) Hur såg tempen ut idag då?
Vi kommer vänta lite längre denna gång :) Förra berättade vi nästan lite väl för tidigt.
Får se om folk märker nått innan vi säger nått :)
Har ni tänkt på hur ni ska säga det?
Är gärna med där då :)
Jag letade fram gruppen och skrev presentationen som kom upp att man skulle. Men det hände inget mera sen.
Ja verkligen... NUUUU.... så man åtminstone kan försöka njuta en stund iaf.
Just nu känns de bara som om jag inte är gravid eller ska få veta om jag är de trots att jag faktiskt redan är de ???? Skitkonstig känsla, vet inte riktigt hur jag ska rikta känslorna, väldigt psykiskt påfrestande att leva i limbo på nå vis.. usch!
Kroppsligt så har jag fortfarande ganska ömma bröstvårtor, svullen mage till o från, och i em kände jag av lite mol (tror jag) men har fortfarande samma- bröst o mage..
Jag vart jäkligt trött efter jag jobbat två dagar, sov hela em igår :)
Usch, 5 skift är ju drygt.. men skönt att man kan planera så de passar alla, är ju inte alla som är sammarbetsvilliga :/
Haha ja verkligen, men ni hinner ju njuta till november iaf :)
Men Åhh, aldrig nå lugn i kroppen för oss som är skadade efter allt skit :/ man blir ju så utmattad i huvudet av alla tankar :(
Jag bor i Gävle, vart bor du? :)
Idag har jag varit ledig från jobbet men haft fullt upp ändå,
Då har jag blivit framflyttad.. Är i V10 och bf 27 mara :)
Har ännu inte vart på vul men ska på rul om ett litet tag.. Får se vad dom hittar där :)
Idag fick jag se ett litet mirakel :) Innan fick jag bf i mars, men nu är det bekräftat att jag är i V10 (ca), så bf 21 april :) Får se vad rul säger :)
I övrigt är illamåendet som tagit över allt... Mår illa konstant.. :(
Har skickat inbjudan :)
Ja, dvs ingen som inte bjuds in kan se eller hitta gruppen.
Hej! Jag är nu i vecka 13 (12+3) men mår så sjuuuukt illa, någon mer som har dessa problem?
Vad heter gruppen på Facebook förresten?
Går det att på nåt annat sätt gå med i fb gruppen? Jag kommer inte längre in på min mejl som är kopplad till fb :(