• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Iris88
    LovisaTilda skrev 2017-07-19 08:02:24 följande:

Omg :O trodde inte det skulle bli nåt denna månaden då vi bara hann ha sex 2-3 dagar före äl. Strecket är svagt rosa i verkligheten, och det blir det väl ingen om det är spök? Och inte kan väl en eventuell urinvägsinfektion påverka testet? :S

Visst sjutton är det två streck! Grattis!
  • LovisaTilda
    Milou3 skrev 2017-07-19 09:00:29 följande:

Sist jag var gravid fick jag urininfektion! Fast inget blod i urinet. Du är garanterat gravid :)

Haha! Åh, måtte det gå vägen då. Hur går det för dig? När har du BIM?
  • LovisaTilda
    Iris88 skrev 2017-07-19 09:16:12 följande:

Visst sjutton är det två streck! Grattis!

Åååh, vill så gärna säga tack men vågar inte!

Hoppas, hoppas :D
  • Milou3
    LovisaTilda skrev 2017-07-19 09:37:27 följande:

Haha! Åh, måtte det gå vägen då. Hur går det för dig? När har du BIM?

Har BIM i dag men är inte gravid. Känner att mensen är på g tyvärr. Men nästa äl är redan om 12 dagar så ska börja ladda om och börja ett lite hälsosammare liv efter helgen! Mer motion, mindre smågodis, färre glas rosé och sluta röka helt!
  • pärlaan

God morgon alla,

hoppar in här med BIM idag, imorgon, på fredag? Lite osäker på ÄL den här månaden då tempen låg lite märkligt i relation till andra ÄL-symptom.

Båda jag och min sambo är 30 år, och vi längtar efter vårt första gemensamma barn. Tempat och använt ÄL-stickor för att kartlägga min menscykel och har nu rätt bra koll, lyssnar på kroppen signaler och tempar bara lite här och där. Bland annat just nu, för att se vad dagen bjuder på, men än ligger den stadigt högt.

Verkligen SÅ mycket GRATTIS till er som redan plusat, nu håller jag tummarna för alla andra och mig själv :)

• LovisaTilda
    Milou3 skrev 2017-07-19 09:49:17 följande:

Har BIM i dag men är inte gravid. Känner att mensen är på g tyvärr. Men nästa äl är redan om 12 dagar så ska börja ladda om och börja ett lite hälsosammare liv efter helgen! Mer motion, mindre smågodis, färre glas rosé och sluta röka helt!

Hejja dig!! Jag hade tänkt göra detsamma (förutom rökningen då jag inte röker). Vinet blir ju automatiskt, men godisintag och motion ska bättras!!

Är på vc nu, de har tagit ett grav-test. Får snart svar...
  • Milou3
    LovisaTilda skrev 2017-07-19 10:32:34 följande:

Hejja dig!! Jag hade tänkt göra detsamma (förutom rökningen då jag inte röker). Vinet blir ju automatiskt, men godisintag och motion ska bättras!!

Men du är ju gravid ju :) ändå spännande att höra deras svar. Men frågan är om inte deras test mäter från en högre hcg?
  • pärlaan

Åh! Håller tummarna för bebis & ingen urinvägsinfektion!
  • Iris88

Ojoj spännande!
  • LovisaTilda
    Milou3 skrev 2017-07-19 10:49:00 följande:

Men du är ju gravid ju :) ändå spännande att höra deras svar. Men frågan är om inte deras test mäter från en högre hcg?

pärlaan skrev 2017-07-19 10:53:09 följande:

Åh! Håller tummarna för bebis & ingen urinvägsinfektion!

Iris88 skrev 2017-07-19 11:24:45 följande:

Ojoj spännande!

Både blod och protein i urinen. Antibiotika utskrivet. Visade inga utslag på graviditet, men det är som ni säger. Kan vara lite tidigt än. Har köp hem ett digitalt som jag tänkte ta om några dagar :) håller er uppdaterade ;)
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI