• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Mammamamma12
    Qem skrev 2017-07-20 10:00:44 följande:

Jag tycker det ser ut att vara positivt!!

Tack för svar!!
  • Chrwife
    HannaPanna92 skrev 2017-07-20 09:55:38 följande:

[quote=77854837][quote-nick]Chrwife skrev 2017-07-20 09:22:00 följande:[/quote-nick]

Det ser ut som ett positivt test!! Grattis!! :)

[/quote]

Blev visst ett halvbra kort, haha. Men visst inbillar jag mig inte!!? Whaaa :)
  • Mudcakemonster
    pärlaan skrev 2017-07-20 06:00:20 följande:

Tempen ska stiga 1-2 dygn efter ÄL sedan ligga kvar högt vid eventuell graviditet. För att kunna "lita" på eller använda sig av tempen är det viktigt att man tempar innan man lämnar sängen vid samma tidpunkt varje morgon.

Håller tummarna för dig :)

Åååh det låter lovande :) har inte tempat annars, men har högre än normalt nu efter äl, typ 37,2 hela tiden. Såååå spännande!
  • pärlaan

Roligt när man kikar in och några har fått sina efterlängtade plus! Grattis till er :)

• Celegans

Jag hoppar in här. :) BIM 23/7 så börjar närma sig. Första barnet första försöket. Vill egentligen inte hoppas för mycket på ett plus, men samtidigt har jag svårt att tänka på annat. Känt av en del symptom som skulle kunna vara tecken på graviditet. Men det händer ju endel med kroppen innan mens också, så lite svårt att särskilja. Jag har ett grav.test som väntar på mig i en låda hemma, men tänkt testa först på söndag. Hoppas hoppas! Hjärta

• Mammamamma12
    Mudcakemonster skrev 2017-07-20 11:51:12 följande:

Härligt!! Grattis!! :)

Tack! Men vågar inte hoppas än, ska ta ett till test imorgon!
  • Mammamamma12
    Celegans skrev 2017-07-20 15:00:54 följande:

Jag hoppar in här. :) BIM 23/7 så börjar närma sig. Första barnet första försöket. Vill egentligen inte hoppas för mycket på ett plus, men samtidigt har jag svårt att tänka på annat. Känt av en del symptom som skulle kunna vara tecken på graviditet. Men det händer ju endel med kroppen innan mens också, så lite svårt att särskilja. Jag har ett grav.test som väntar på mig i en låda hemma, men tänkt testa först på söndag. Hoppas hoppas! 

Spännande! Håller tummarna!
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI