• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv
    FrökenNypon skrev 2017-06-25 21:30:33 följande:

Har haft lite humörsvägningar idag! Maken håller sig undan. Men Barnen på 6 och 8 år vet ju inte varför mamma blivit ett monster. :)

Men tydligen är jag redan svullen för sonfn frågade om hag hade en bebis i magen idag! ;)

Men vi ska inte berätta nått för dom förens efter NIPT och KUB svaren i v 12-13.

Hur gamla än ni och era ev barn?

Jag är snart 33 åt ung ;)

Barnen genomskådar oss

Jag har haft lite depp-dag idag. Minsta sonen fyller 8 år och det är första gången jag inte träffar honom på hans födelsedag. FaceTimeade med honom <3 han är hos sin pappa.

Annars mår jag bra :)

Mina barn är 16, 15 och 8 år och jag är 37 år ung men känner mig som 25 :P Hahaha
  • efterfest

Grattis till plusset alla!! Jag plussade också idag på BIM. Bf 1/3 enligt appen!! Är min och sambons första barn. Vi är såååå glada, kan knappt tro det! Har inte Facebook men hänger på här :)

• soffe

Hej! Vi fick ett plus idag :D på BIM+1, beräknad BF enligt natural cycles är 7/3-2018. Så oroligt spännande!! Första barnet för oss.

• pugsnotdrugs
    efterfest skrev 2017-06-25 23:40:30 följande:

Grattis till plusset alla!! Jag plussade också idag på BIM. Bf 1/3 enligt appen!! Är min och sambons första barn. Vi är såååå glada, kan knappt tro det! Har inte Facebook men hänger på här :)

soffe skrev 2017-06-25 23:56:04 följande:

Hej! Vi fick ett plus idag :D på BIM+1, beräknad BF enligt natural cycles är 7/3-2018. Så oroligt spännande!! Första barnet för oss.

Första barnet för oss med :) bf 1-2 mars:)
  • Caisas
    Stephanie b skrev 2017-06-25 09:37:08 följande:

Grattis till allas plus! Och mitt eget, äntligen ett nytt plus efter missfall i april. Nu hoppas jag att detta går vägen och vi får vårt efterlängtade syskon :) är beräknad den 5/3-2018

Inga symtom, ÄL +12. Hoppas det kommer, vore lugnande.

Hur går jag med i Fb gruppen?

(Nu får vi se om jag råkat dubbelposta, blev märkligt när jag la upp)

Här är en till som fick missfall (ma) i april, var i vecka 12. Plussade igår och har bf 4 mars. Hoppas verkligen att det går vägen denna gång. :)
  • Nautical

Hej alla.

Jag plussade i morse på bm+3 och har bf den 7 mars.

Har skickat ett meddelande till ts ang att få vara med i fb-gruppen.

Har ett barn sen tidigare som blev till med IVF och som kom ut med akut kejsarsnitt efter 9 cm och 24 timmars värkar pga att hennes huvud fastnade i ansiktsbjudning.

Nu lyckades vi själva efter tredje månaden och jag hoppas verkligen att jag ska få föda barnet själv den här gången då det alltid varit en dröm.

• Lykkeliv
    Nautical skrev 2017-06-26 17:14:09 följande:

Hej alla.

Jag plussade i morse på bm+3 och har bf den 7 mars.

Har skickat ett meddelande till ts ang att få vara med i fb-gruppen.

Har ett barn sen tidigare som blev till med IVF och som kom ut med akut kejsarsnitt efter 9 cm och 24 timmars värkar pga att hennes huvud fastnade i ansiktsbjudning.

Nu lyckades vi själva efter tredje månaden och jag hoppas verkligen att jag ska få föda barnet själv den här gången då det alltid varit en dröm.

Va härligt att ni lyckats på egen hand nu! Grattis

Skicka ett PM igen, har inte fått något
  • Cocosboll

Plussat i dag!

Ska berätta för min sambo i kväll. Blir första barnet på tredje försöket. Känns overkligt hihi!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?