• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Matullda

Hej allesammans, jag har följt denna grupp från äl+5 då min molvärk och trötthet började komma smygande. Imorse plussade jag på gravstickan, bf beräknas 5/3- 2018.

Så spännande med syskon då våran son som fyller 2 i september, grattis till alla. Vi får hjälpas åt att försöka njuta av tiden som gravid nu och stötta varandra i tingsrätten stunder.

• L4c0st3

Hoppar gärna in här! Plussade igår!
    Vet dock inte riktigt när bf är men tror jag är i vecka 4-5 (2-3 enligt clearblue)

Har sedan tidigare en 5 åring som längtar efter syskon! Hoppas så att detta pyre håller sig kvar!

Grattis till er alla, hur mår ni?

• Coriitaa
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-27 13:29:32 följande:
    Du klickar på lykkelivs namn i t.ex trådstartarens, då kommer du till hennes sida o där finns en skicka meddelande-knapp :)
    Tack snälla :)
  • Lykkeliv
    L4c0st3 skrev 2017-06-28 11:44:07 följande:

Hoppar gärna in här! Plussade igår!

Vet dock inte riktigt när bf är men tror jag är i vecka 4-5 (2-3 enligt clearblue)

Har sedan tidigare en 5 åring som längtar efter syskon! Hoppas så att detta pyre håller sig kvar!

Grattis till er alla, hur mår ni?

Grattis!

Jag mår oförskämt bra än så länge

Hur mår du?
  • efterfest

Grattis till er nykomlingar i gruppen :)

Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.

• KarinIngrid
    efterfest skrev 2017-06-28 13:38:07 följande:

Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.

efterfest skrev 2017-06-28 13:38:07 följande:

Tack!
    känns fantastiskt!

Jag har väldigt ömma bröst! :) men det är typ det enda hittills förutom att jag är rätt trött då..

BF 3 mars, det känns ju hur avlägset som helst!!

• L4c0st3
    Lykkeliv skrev 2017-06-28 12:45:51 följande:

Grattis!

Hur mår du?

Tack!

Jodå, har haft det lite upp och ner med blödningar så blev minst sagt förvånad över att jag plussade!

Humöret är tyvärr uselt, brännande bröst och idag har illamående smugit sig på titt som tätt.

Utöver det mår jag fint :D
  • soffe
    Lykkeliv skrev 2017-06-28 12:45:51 följande:
    Grattis!

Hur mår du?
    Hej, har mått lite illa här och känner mig lite pms-deppig idag. Ska på en jobbfest idag, får se om jag lyckas lura folk gällande alkoholen med en vit lögn...
  • mg_

Hej! Jag har på känn att jag är gravid och kommer göra ett test nästa vecka. Håll tummarna för mig :D

Jag vet inte om man kan ha tidiga symptom men jag kände att det gjorde extra ont dagen jag hade äl och några dagar efter så har jag haft ont i ryggen och varit varmare i kroppen. Vi får se helt enkelt!

• Lykkeliv
    mg_ skrev 2017-06-28 15:57:31 följande:

Hej! Jag har på känn att jag är gravid och kommer göra ett test nästa vecka. Håll tummarna för mig :D

Jag vet inte om man kan ha tidiga symptom men jag kände att det gjorde extra ont dagen jag hade äl och några dagar efter så har jag haft ont i ryggen och varit varmare i kroppen. Vi får se helt enkelt!

Så spännande!!! Håller tummarna, uppdatera oss med symtom och test
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?