• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Erica1985

Är gärna oxå med! Plussade precis men känner av att mina bröst något externt. Har en son på 1,5 år sedan tidigare med min sambon!

• SupZan

Hej!
    Jag är gärna också med då jag precis plussade med ett svagt streck. Har haft några dagar som jag haft rätt ont i höger äggstock så jag har anat att det skulle bli positivt. Glad

har en son på 2 år och då hade jag samma värk i äggstocken.
    har ju beräknad mens om en vecka så lite konstigt att det redan gav utslag??

• Lykkeliv

Va kul att vi är några stycken :))

Grattis till alla er som plussat nu!

Tog idag ett digitalt test och det stod så fint "gravid v 1-2" så nu känns det ännu mer verkligt!

Har köpt några alkoholfria drycker till imorgon. De vi ska umgås med vet om att jag är gravid, de är som familj :)

Hur tänker ni inför midsommar, hur löser ni det så att det inte avslöjas?

• FrökenNypon

Plussade idag! Äntligen efter 1 1/2 års försök! Vi är såå glada! Har två barn på 6 och 8 år. Så det ska bli så mysigt med en sladdis!

På midsommar kommer vi skylla på att barnen är lite förkylda så jag måste köra bilen om de blir sjuka! ;)

Kul att följas åt.

Vi kan starta en fb grupp sen kanske när fler får bf i mars. Vi är ju precis i början av mars ännu! :)

• goaround

Jag kan göra en hemlig grupp på facebook, men då behöver jag ha en vän som medlem för att kunna skapa, någon som jag kan adda på facebook här för att skapa den?

Skicka PM med ditt facebook namn så fixar jag gruppen :) 

• Sivans

Hej på er.

Plussade idag.

Är fortfarande i chock att även mitt tredje barn tillverkades på första försöket.

Har aldrig fått tillbaka min mens efter att jag slutade med minipiller men tror att jag hade äl runt 11-12/6 så borde ja bf runt 3-4 Mars ????

• Lykkeliv
    Sivans skrev 2017-06-23 08:23:53 följande:

Hej på er.

Plussade idag.

Är fortfarande i chock att även mitt tredje barn tillverkades på första försöket.

Har aldrig fått tillbaka min mens efter att jag slutade med minipiller men tror att jag hade äl runt 11-12/6 så borde ja bf runt 3-4 Mars ????

Woho!!! Grattis :)))

Härligt när de går så snabbt!

Har du några symtom?
  • Sivans
    Lykkeliv skrev 2017-06-23 08:35:19 följande:

Woho!!! Grattis :)))

Härligt när de går så snabbt!

Har du några symtom?

"Mensvärk" och känningar i äggstockarna. Och igår kände jag mig lite så där ledsen och ensam. Har tidigare bara gjort det vid graviditeter.
  • goaround

Nu finns en HEMLIG Facebook grupp för er som vill bli medlem skicka PM till mig med ditt namn så lägger jag till er!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?