• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • isofija
    GinaS skrev 2017-06-16 03:36:38 följande:

Hej alla fick nyligen reda på att jag är gravid och enligt beräkningar från min sista mens har jag BF 25 februari 2018 men har inga symptomer förutom EXTREM trötthet

grattis! Jag har samma datum :) fast beräknat från ägglossning.
    Jag känner mest att brösten är ömma och spänner, plus att jag är varm.

• Närärdetvårtur
    Mariiieee skrev 2017-06-15 23:36:46 följande:
    Jag har BF 22 februari. Jag har mått lite illa till och från, molvärk, jätte ömma bröst. När alla symtom försvinner emellanåt så blir jag så orolig Men minns att det var så vid mina förra gravideter. Har du symtom?
    Har inte ömma bröst än men jag mår ganska illa och har molvärk till och från. Ibland på morgonen, ibland mitt på dagen, ibland på kvällen så det där med morgonillamående stämmer inte riktigt på mig - det händer när som helst på dygnet. Men som du säger - ibland känner jag ingenting å då måste typ gå på toa å kolla direkt så att det inte kommit nåt blod. Det är ju första gången jag är gravid och eftersom det har tagit 3 år för oss att bli det är jag jätteorolig att det blir missfall. Vill helst må illa å ha molvärk hela tiden bara för att veta att nåt händer där inne iafTungan ute

På måndag ska jag ringa till IVF-kliniken och berätta om mitt plus (om plusset håller i sig över helgen förståss) så hopppas jag att jag får ett UL inbokat så snart som möjligt Skrattande
  • Iowhannah
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-16 07:26:24 följande:

Hihi alltså även fast det här blir mitt femte barn( om det nu går vägen) så känner jag mig så fånig., minns inte alls hur de var de tidigare graviditeterna.

Oroar mig för att jag nog inte har spec mkt tills växtvärk tex..

Det enda jag känner av är brösten typ... lite trötthet kanske..

Det är lustigt hur snabbt man glömmer. Jag var liksom gravid för två år sedan men jag minns bara vagt hur det var. Jag minns dock att allt kändes så mycket mer än det gör nu, vilket gör att jag inte kan låta bli att oroa mig över missfall :/
  • Mammatil4trollungar
    Iowhannah skrev 2017-06-16 08:51:11 följande:
    Det är lustigt hur snabbt man glömmer. Jag var liksom gravid för två år sedan men jag minns bara vagt hur det var. Jag minns dock att allt kändes så mycket mer än det gör nu, vilket gör att jag inte kan låta bli att oroa mig över missfall :/
    Nä är himla svårt att släppa den oron :( känner att när man hade sån tur att det tog sig direkt så lär det ju sluta i MF :(
  • emmastahlberg

Hej allihopa! Glad

Jag plussade i måndags 12/6, SM 16/5.

Inte helt planerat då jag och min sambo gifter oss om 15 dagar haha...

BF 19/2, vi är så lyckliga!! Glad

Är dock lite orolig, trodde jag skulle känna av mer symtom redan? Har molvärk till och från i magen, känner av lite lite yrsel ibland. Bör jag vara orolig för att jag inte känner mer symtom eller tecken på graviditeten? Eller kommer de lagom till bröllopsdagen kanske... Tungan ute Hur har det varit för er som varit gravida innan?

• isofija
    3hjärtan skrev 2017-06-16 12:20:08 följande:

Hann inte lämgre än V8 så blev det mf

Fy vad tråkigt Rynkar på näsan
    BF februari 2018 (efter 10 månaders försök + 1 MF)
  • Mojje16

Jag förstår att alla här inne på ett eller annat sätt är oroliga för MA/MF.. jag likaså. Är idag i v5, 4+4. Och mina symptom börjar att minska. Till och med ömmheten i brösten börjar försvinna. Alla säger att det är "normalt", att det kommer och går... :( hur känner ni andra som ligger i ungefär samma tid som jag? Mår ni bra?

• Rummitrollet

Hej!

Jag vill gärna vara med här! Vill gärna även vara med i Facebook gruppen om ni fortfarande har den :)

Vi plussade den 6 juni och även den 11 juni :) 
    Detta är vårt första barn men inte vårt första plus. Vi fick ett MA i december 2015 i vecka 8+6. 

Vi har nu varit på inskrivning då jag går på Levaxin då jag har haft problem med sköldkörteln tidigare (kan ha ha varit orsaken till vårt MA då jag inte visste att jag behövde medicin).

Beräknad födsel är 11 februari 2018 :)

Bloggar om någon vill följa :) nouw.com/rummitrollet

• Rummitrollet
    3hjärtan skrev 2017-06-16 12:20:08 följande:

Hann inte lämgre än V8 så blev det mf

Oh nej :( tänker på dig <3
Svar på tråden februaribebisar 2018