Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Jag har känt sen v 13, petade massor nere vid blygdbenet främst när jag satt upp, nu känner jag liten flera ggr/dag, vecka 16+6 :)
Jag har känt sen v 13, petade massor nere vid blygdbenet främst när jag satt upp, nu känner jag liten flera ggr/dag, vecka 16+6 :)
Det var precis då jag började känna fladder Nu väntar jag på lite mer riktiga buffar, men kan dröja då jag har livmodern i framvägg, men fladdret är härligt bara det
Min plutt har också börjat ge sig till känna nu och i helgen när jag låg och försökte sova och bara skulle lägga till mig lite kändes det som om den gjorde en kullerbytta el nåt, väldigt häftigt!
Kände vecka 15 med första, vecka 14 med andra. Så har känt tidigt med alla. Väldigt individuellt det där :)
JAg vaknade av mycket ryggvärk som strålade mot magen inatt. Är detta någon fara eller är det foglossning? Blir så orolig :(
Jag hoppas det :( första graviditeten så blir så himla orolig smärtan var verkligen plågsam
Idag hittade jag hjärtat med dopplern! Var osäker sist och nu när jag har något att jämföra med så var det trolgtvis moderkakan/navelsträngen vi hörde sist, inte hjärtT. Denna gången var det dock INGEN tvekan! Vackraste ljudet jag någonsin hört <3
Vad skönt! Tipsade ju dig sist att kolla youtube för att vara säker på att inte ta fel på moderkaka/bäbis ;)
Men då sa du att du var säker hihi men skönt du hört på riktigt nu, det är magiskt!
Vilken gravidförsäkring har ni tecknat? Och när gjorde ni det?
Hur går det för er? Vilken vecka är ni i nu och är det någon som har RUL snart eller har haft? :)