Pyretochmini skrev 2017-06-05 08:49:45 följande:
Åh låter skönt med spökveckor tycker jag! Jag behöver verkligen ett break från mitt illamående som mentalt tar helt slut på mig.. Jag orkar liksom inte mer. Mår illa konstant dygnet runt. Allting handlar om vad jag möjligtvis ska kunna äta eller inte äta. Mitt hem ser ut som skit då jag inte orkar någonting. Orkar inte umgås med barnen eller min man. Verkligen avskyr att vara gravid
Tar du något för illamåendet? Gör det annars! Jag har både Lergigan Comp, Lergigan och Postafen hemma...annars mår jag precis som du och orkar ingenting. Mådde piss hela förra grav och sen slutade den med MA i v 13...kände, att hur FAN ska jag klara igenom dessa första veckor en gång till..så då bestämde jag mig att testa läkemedel för första gången, vilken lättnad. Kan äta nästan helt normalt och orkar vara mer med familjen. Är trött visst, och städning osv får stå tillbaka, men ändå är jag mer funktionsdúglig nu och det är så värt det. Jag brukar må dåligt fram till v 17-18 så kommer äta tabletterna ett tag till...har testat sluta men mår fortfarande lika illa..