Padirac skrev 2017-11-15 23:58:03 följande:
Varför inte kartlägga politisk åsikt, skostorlek, höger/vänsterhänthet, synfel eller skallens form? Det är ju också fakta.
Dessa fakta har liksom etnicitet inget med brottslighet att göra, men det är fakta och dessa måste kartläggas, annars går det inte att förstå bakomliggande orsaker till brottslighet.
De som studerat bakomliggande orsaker till brottslighet vet att inget av ovan nämnda fakta har med brottsbenägenhet att göra, det är sociala faktorer som är de bakomliggande orsakerna.
Om du kan hitta en bra anledning till fråga efter skostorlek, så argumentera för detta då.
Men blanda inte in det i en diskussion i en vuxen diskussion om du vill bli tagen på allvar.
Det är så många som säger invandrare inte alls begår sexuella övergrepp mer än andra.
Låt oss ta reda på detta, så vinner du över alla rasister sen och är super glad.
Jag är mer intresserad av kvinnorna, och lösa och hjälpa dom i frågan, OAVSETT vart den leder oss.
Men jag misstänker att du och flera som har samma inställning, redan vet om att det kommer tippa över på invandraren och sexövergrepp.
Men det är lugnt, sen kommer nästa lager av skydd.
Där vita män är de värsta äcklen någonsin som begår ett sexövergrepp, men den invandrande ska ursäktas.
Detta beteende är även fött ur vänstern, och rätt långt ut.
Jag kommer aldrig förstå denna regel bok, där vita män ska hängas ut utan rättslig prövning som våldtäkts män.
Menas den invandrade ska skyddas till leda, avsett om den begått sexuella övergrepp.
Detta är en ding ding ding ding värld, och vet inte varför man inbillar sig att två regelböcker skulle leda till nått bra.
Så en undersökning på detta, så vi en gång för alla kan avgöra vad som är vad.
Och du är ju säker på invandrare inte gör sexuella övergrepp mer än "Svenskar"?(då den ofta kommer upp att invandrare inte alls gör övergrepp).
Så vore ju det bra en gång för alla veta om detta, så kan du sen tysta alla som påstår annat.
Men ditt motstånd säger att du redan vet.
Annars hade det inte varit en så stor sak för dig.