vänstervurmare skrev 2019-04-18 18:07:54 följande:
Tack. Då vet vi. Du kallar alla som inte tycker som du för vurmare, och nu förstår alla att detta är vad du lever för. Stackare.
Jag är ju en av dig utpekad vurmare. Kan dock skilja på person och sak. Stefan Löfvén är t.ex en person. Min Tesla är en sak. Och du är en grönsak.
Det har såvitt jag vet hänt många gånger att både moderater och sossar blivit misstänkta för brott. Vill minnas att S vägrade agera när deras partiledare anklagades förliknande brott. Kan inte riktigt minnas att nån sosse krävde att åklagaren skulle ingriipa då. Undrar om sossens upprördhet är 100% styrd av partitillhörighet på den misstänkte? Har du nån teori, mr G?
Sossarna har skapat många mygelsystem som de flitigt utnyttjar. Så är det. Borde inte varje riksdagsledamot ombesörja sitt eget boende, med skattade pengar? Det är otvetydligen en förmån att få bo i Stockholm innerstad och denna borde givetvis beskattas med värdens högsta marginalskatt, eller vänta...då drabbar ju tokbeskattningen vissa sossar. Det går inte för sig.
Nej, för tusan, de flesta människor, oavsett partitillhörighet, är inte lättstötta kverulanter med obefrintlig förmåga att tolka de enklaste av sammanhang.
Ta tråden som Digestive tog upp där vurmaren som skapar ett par nya nick om dagen fick TS och några av FL:s andra vurmare att bli hysteriska.
Jag menar, en sängliggande person ska inte ge sig ut i skogen på flykt undan muslimerna, i synnerhet inte om hen tänker sig till Norrbotten och också tänker sig ta med barnbarnen ut i skogen.
Det fanns ju många vettiga människor, oavsett partitillhörighet och personer som normalt inte deltar i den politiska debatten som försökte få ts att lugna ner sig.
Men vurmarna var i extas och triggade ts fantasier om flykt från muslimerna och det kommande inbördeskriget.
jag är inte så naiv att jag ens för ett ögonblick inbillar mig att den genomsnittliga SD-anhängaren är så fullständigt renons på vett och sans som FL:s SD-vurmarskara