Inlägg från: Abegayle70 |Visa alla inlägg
  • Abegayle70

Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten

KillBill skrev 2017-11-18 13:40:41 följande:
    Den som tog upp exemplet.
    Du kallar alltså "man och nöjd" för "skrikhöger"? Är det rätt uppfattat av mig?
    have a dream for breakfast and another one for life
  • Abegayle70
    anaxo skrev 2017-11-06 18:47:31 följande:
    I Israel så skjuts det personer varje dag utan att någon höjer på ögonbrynen än värre är att om det är en icke Israel så slipper de oftast straff för skjutningen.
    Såg att du varit inne igen.

Jag tolkar din ovilja att svara på mina frågor om detta påstående som att det är något du fantiserat ihop på egen hand, eller med hjälp av någon annan.

Kommer att betrakta allt du skriver i fortsättningen med samma skepsis.
  • Abegayle70
    Bobby Clarke skrev 2017-11-20 09:54:29 följande:
    Så du häckar på flashback? Vill minnas att du skrev innan att det som skrivs där och det katten skiter, läggs i samma låda.
    Sållar man bland underforumen så hittar man riktigt värdefulla trådämnen där det är strängt förbjudet att bete sig som vissa gör här. Föredrar att diskutera känsliga ämnen där istället för på FL där det ofta tillåts att folk tramsar sönder trådar med nonsens.
  • Abegayle70
    Mannen08 skrev 2017-11-20 12:16:58 följande:

Det är bara dom mest korkade människor som röstar på (mode) rattarna

Vilka är mode-rattarna? Något nytt öknamn på "skrikhögern", eller vad?
  • Abegayle70
    Mannen08 skrev 2017-11-20 12:55:01 följande:

Kom på det namnet helt själv faktiskt med tanke på att majoriteten är mode intresserade fjollor! moderaterna kan man kalla vad man vill, det är bara att välja namn på skiten.

Vad mogen du är! Dina föräldrar måste vara stolta över dig...
  • Abegayle70
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-20 18:07:02 följande:

"För tillfället pågår även en förundersökning mot en SD-topp misstänkt för sexuella övergrepp mot Sverigedemokraternas riksdagsledamot Hanna Wigh, som valt att lämna partiet" där den misstänkte tagit time-out.

Miljöpartiet vill inte kommentera närmare utan säger att de har nolltolerans!

"Samtidigt skrev Aftonbladet så sent som den 11 november om ett miljöpartistiskt kommunalråd i en kommun nära Stockholm som anklagas för flera fall av trakasserier, hot och ett upprepat olämpligt beteende."

En ledamot inom M; "Men så sent som 2013 utredde partiet en riksdagsledamot efter att fem medlemmar i Liberala ungdomsförbundet vittnat om sexuella inviter." Dessutom "Jessica Schedvin: M-toppen sände nakenbilder till mig" från expressen artikeln i inlägget innan

Centerpartiet

"I Centerpartiet har totalt tre personer uppgivit att de har blivit sexuellt trakasserade på arbetsplatsen under de senaste fyra åren."

Dessutom minst en våldtäkt som centerpartisten Linnea Hylén skriver om att hon blivit våldtagen av man i partiet

"Han står på riksdagslistan, men han kan inte uteslutas pga finns ingen anmälan? Det är ren bs. Folk har blivit uteslutna för mindre. De enda som gjort något är CS. Här är han inte välkommen. Därför är jag på Rådslaget i helgen. För jag känner mig trygg"

twitter.com/ensamborgare/status/931574435059990528

"Grattis Centerpartiet. Vilka unga tjejer vågar engagera sig här när vi blir våldtagna och förövarna går fria? Nu står han på riksdagslistan. Varje gång jag ser hans namn och bild känns det som ett slag i magen."

twitter.com/ensamborgare/status/931575284838649856

Sedan var det väl nån våldtäkt i V?

nyheter24.se/nyheter/politik/896732-vansterpartist-polisanmald-for-sexovergrepp

(en liten parentes angående uppropet och de 1300 politikernamn om övergreppen inom politiken...)

***Summan vi kan dra av det här är att inget parti har problem med sexuella brott, bara SD. SD är som vanligt värst och de andra partierna kan vi därför räkna bort... ***

Det förekommer ju bland alla partier. Naivt att tro något annat. Vissa tycker ju att det är värre när en moderat gör det än när en från ett vänsterparti gör det. Det syns ju tydligt på vilka som sitter och pekar finger.
  • Abegayle70
    Bobby Clarke skrev 2017-11-21 12:27:40 följande:
    Jag vet inte varför jag kommer att tänka på megalomani och halva alfabetet, när jag läser vad vissa skriver här!

Får du samma tanke?
    Bobby Clarke skrev 2017-11-21 12:27:40 följande:
    Jag vet inte varför jag kommer att tänka på megalomani och halva alfabetet, när jag läser vad vissa skriver här!

Får du samma tanke?

• Abegayle70
    Bobby Clarke skrev 2017-11-22 11:51:14 följande:
    Du är som en hackig LP-SKIVA som går på högvarv, men jag leker med teorin att du bara har otur när du skriver och tänker.

Hur vet du förresten inte att de är socialdemokrater, något du läst i stjärnhimlen igen?

Nej, Socialdemokraterna har gjort sitt nu och det kan de faktiskt skylla på samarbetet med V och MP, som vill föra landet tillbaka till stenåldern igen.
    screenshots.firefox.com/CvSXiCU0g4U6QcYm/twitter.com

Åtminstone en av dem är socialdemokrat.

• Abegayle70
    FDFMGA skrev 2017-11-22 16:56:50 följande:

För att återgå till moderaternas lilla annex, KD alltså, inte SD.

Så tycker jag att det är behjärtansvärt att skänka ett halvt ton böcker till KD. Hoppas böckerna inte blir hyllvärmare bara - utan att de faktiskt läses, så att partiledningen lär sig lite om den svenska litteraturen och dess fina traditioner.

www.svd.se/bokforlag-skanker-500-kilo-bocker-till-kd/i/senaste

Det var inte 500 kg, det var tre kassar...

www.facebook.com/Kristdemokraterna/videos/10155059768313365/

• Abegayle70
    Bobby Clarke skrev 2017-11-23 22:43:48 följande:

Ja att just du hade den förenklade versionen i din ägo, förvånar nog ingen här på familjeliv.

Leta på i lugn och ro.

Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten