• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Callisia
    LinaJ87 skrev 2017-02-05 22:55:39 följande:
    Vilken bra länk! Informativ utan allt förmånga detaljer, bara det viktigaste. :)
    Ja det tyckte jag också :)
  • Jaacky

Hejsan hoppsan! :)

Är nu 8 dagar kvar till BIM för mig, och fortfarande molvärk som kommer och går. Har nu för en stund sen även känt lätt ömmade bröst ... Så ja, mer å mer nyfiken! Tänker dock vänta tills BIM dagen att testa! BIM 14/2 :)

• Callisia
    RipNikita skrev 2017-02-05 22:49:22 följande:
    Ja man blir super nojig :( nä det tror jag absolut inte. Jag har ont från i till lite hela tiden. Känner inget idag. Jag hoppas så. Men först vill jag bara veta om jag fått ägglossning så jag vet att det funkar. Lycka till håller tummarna :)
    Jag hoppas att du får bra resultat och du vet att du har fått ägglossning! Håller tummarna för dig!
  • Callisia
    Jaacky skrev 2017-02-06 02:01:46 följande:

Hejsan hoppsan! :)

Är nu 8 dagar kvar till BIM för mig, och fortfarande molvärk som kommer och går. Har nu för en stund sen även känt lätt ömmade bröst ... Så ja, mer å mer nyfiken! Tänker dock vänta tills BIM dagen att testa! BIM 14/2 :)

Hej hej!
    Låter som det kan vara något på gång! Jag har haft samma symptom i någon dag och bim den 13. Igår kände jag inte något molande mer men hoppas att det börjar kännas idag igen, känns bra och hoppfullt att känna NåGOT :)
  • Jaacky
    Callisia skrev 2017-02-06 06:21:31 följande:

Hej hej!

Låter som det kan vara något på gång! Jag har haft samma symptom i någon dag och bim den 13. Igår kände jag inte något molande mer men hoppas att det börjar kännas idag igen, känns bra och hoppfullt att känna NåGOT :)

Ja men vad roligt! :) att du har BIM dagen innan mig.

Håller tummarna för oss också :)
  • Jaacky

Även illamående när jag vakna idag, men det kan ju bero på så mycket annat också. 8 dagar kvar tills det blir ett test! :)

• Puffmajs

Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens

• Jaacky
    Puffmajs skrev 2017-02-06 12:13:29 följande:

Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens

Jag vill också veta nu! :)
  • Lillen 84

Jag har fortfarande mensvärk idag. Och känner mig lite konstigt. Det liksom bubblar i livmodern eller vad man ska säga. ;) Fortfarande ingen mens.

Men har inte vågat testa heller. Bim +1 idag då

Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?