• Lillen 84

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Om någon orkat läsa så är det väldigt välkommet.

Behöver lite pepp.

Fick en cysta på ena äggstocken i september. Vilket ledde till en väldigt smärt och konstiga symtom.

Fick sedan missfall i oktober. Tror kroppen hade lite svårt att släppa horomerna. Då jag kände mig gravid och det fortsatte över nästa mens så jag hade 100 symtom och trodde jag blivit gravid igen. Nåväl man hoppas varje gång nu. Men denna gång testade vi med äl stickor . Och förra lördagen ca en vecka efter äl fick jag som ett hugg och stick i livmodern antar jag. Sen har jag haft molande värk till och från i några dagar. Sen på onsdagen bara pang bom tvärförkyld och helt slut och molvärken försvann. Tills igår då kom den tillbaka och jag har ont iovanför svanken. Och väldig vita och ibland vattniga flytningar.

Har bim idag eller imorgon. Men vågar inte testa än.

• Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-05 20:29:15 följande:

Det låter ju som att det skulle kunna vara något? Ta ett test imorgon :)

Ja eller om jag väntar några dagar till. Så feg nu. Har typ 10 test hemma liksom. ;)
  • Lillen 84
    Mijjan skrev 2017-02-05 20:58:58 följande:

Åh vad jobbigt för dig med cystor och skengraviditeter. :( Men det du upplever nu låter ju misstänkt faktiskt. Du ska inte lyxa till det med ett sån clearblue tidigt test då? Ibland tycker jag det är bättre att vänta och hoppas men lurar kroppen en så är det nästan bättre att veta det :/ Jag har också molvärk och såna flytningar och jag tror faktiskt jag är gravid på riktigt den här gången men är lite rädd att testa och bli besviken :P Får se hur jag ska göra :P Borde ha BIM runt den 10e men har mensen inte kommit på alla hjärtans dag kanske man borde testa då? :)

Jag har ju bim idag eller imorgon. Och har vanliga test så de borde ju funka lika bra. Just nu har jag nog inga symtom alls förutom att de spänner i svanken.

Har du varit gravid förut? Låter som en bra allahjärtansdag present annars :D
  • Lillen 84

Jag har fortfarande mensvärk idag. Och känner mig lite konstigt. Det liksom bubblar i livmodern eller vad man ska säga. ;) Fortfarande ingen mens.

Men har inte vågat testa heller. Bim +1 idag då

• Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-06 15:52:42 följande:

Gud vad duktigt att inte testa :)

Ja e väl rädd att bli så himla besviken. Men måste nog testa imorgon eller på onsdag. Bra att veta hur det ligger till. Mensen kan utebli av många anledningar.
  • Lillen 84

Testaden idag på dag 29. Inget plus. Ingen antydan till mens. Får avvakta några dagar då. Får se om mensen kommer eller om det är något annat fel.

• Lillen 84
    Emjobä skrev 2017-02-07 12:24:08 följande:

Heej! Suttit och läst allt. Har bim idag och sitter bara å väntar på att mensen ska komma haha. Är så nervös!! Funderar på att åka och köpa ett test när sambon slutar jobbet om mensen inte kommit då.

Var dålig i magen i torsdags och fredags. Sen har jag haft feber runt 38 grader sen dess så har varit hemma från jobbet för ja kännt mig hängig. Inbillar mig att jag haft stickningar längst ner i magen och har haft sjuka humörsvängningar. Har flytningar som är gryniga.

Vad tror ni säkert bara mens på g va? ????????????

Kram på er

Då sitter vi i samma båt. Har mera flytningar nu. Men testade ju negativt i morse. Får se hur det utvecklar sig.

Vid näst bim kommer jag te sta en v efter bim om inte mensen har kommit. För detta är bara deprimerande.
  • Lillen 84
    Emjobä skrev 2017-02-07 13:41:15 följande:

vad har du för flytningar? Mina är som lotion, brukar de va så innan mens? Kommer intee ihåg hur de brukar se ut...

Det är mina med. Ganska rikliga.

Har inte noterat hur de brukar vara precis innan mens. Men ska jag lägga de också på minnet. Känns inte som jag har en antydan till mens nu. Och det ger ju en lite hopp kanske :/
  • Lillen 84
    Earthdancer skrev 2017-02-07 15:37:11 följande:

Testade negativt igår på bim -2 med apotekets, tog ett rfsu idag bim-1 och tycker mig se två streck. Väldigt väldigt svagt, men ändå! Ser ni något? Taget med eftermiddagsurin. Vet folk kan få spökstreck med dessa så blir att ta igen i morgon på morgonen och se om det blivit starkare. Icke redigerad bild, endast beskuren.

Ja kanske. Testa igen om några dagar :D
  • Lillen 84
    Milou3 skrev 2017-02-07 19:10:43 följande:

Jo. Mitt problem är min ålder.

Endast 5% chans för graviditet sägs det ...

Men ska försöka att inte deppa ihop helt här över mitt nyligen skitnegativa test.

Hur gammal är du då. Hoppas det går vägen iaf. :D
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?