• Jaacky

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har också beräknad BIM den 14e februari.

Följs gärna åt ??

• Jaacky

Ja visst vore det mysigt med ett +, la det vore lagom till alla hjärtans dag också :D

Första försöket för våran del, jag är 23 & sambon 32. Barnlängtan!! :)

• Jaacky

Jag är också bra nyfiken!! Molvärk som börjat komma idag. :p

Vet inte! Lär nog säkert bli en del tester :D haha.

• Jaacky

Har faktiskt ingen koll på tempen!! :P men däremot molvärk, längtar till att få testa! Testerna ligger hemma i väntans tid :)

• Jaacky
    Puffmajs skrev 2017-02-02 20:08:54 följande:

Vad ska du använda för tester? ???? vilket märke alltså haha

Jag har de klassiska billiga stickorna från testlagret. :) -12 dagar kvar till beräknad BIM idag, så får stå ut lite till :)
  • Jaacky

Hejsan hoppsan! :)

Är nu 8 dagar kvar till BIM för mig, och fortfarande molvärk som kommer och går. Har nu för en stund sen även känt lätt ömmade bröst ... Så ja, mer å mer nyfiken! Tänker dock vänta tills BIM dagen att testa! BIM 14/2 :)

• Jaacky
    Callisia skrev 2017-02-06 06:21:31 följande:

Hej hej!

Låter som det kan vara något på gång! Jag har haft samma symptom i någon dag och bim den 13. Igår kände jag inte något molande mer men hoppas att det börjar kännas idag igen, känns bra och hoppfullt att känna NåGOT :)

Ja men vad roligt! :) att du har BIM dagen innan mig.

Håller tummarna för oss också :)
  • Jaacky

Även illamående när jag vakna idag, men det kan ju bero på så mycket annat också. 8 dagar kvar tills det blir ett test! :)

• Jaacky
    Puffmajs skrev 2017-02-06 12:13:29 följande:

Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens

Jag vill också veta nu! :)
  • Jaacky
    Puffmajs skrev 2017-02-07 20:53:46 följande:

Har också fått såna flytningar!

Jag har också såna flytningar... vad beror det på tro?
  • Jaacky

Lite molande värk till och från, ömma bröstvårtor, känns som brösten är lite svullna och några synliga blodådror på bägge brösten ... Vi får väl se hur detta slutar :)

Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?