Följas åt i väntan på bim?
Hej!
Jag har också beräknad BIM den 14e februari.
Följs gärna åt ??
Hej!
Jag har också beräknad BIM den 14e februari.
Följs gärna åt ??
Ja visst vore det mysigt med ett +, la det vore lagom till alla hjärtans dag också :D
Första försöket för våran del, jag är 23 & sambon 32. Barnlängtan!! :)
Jag är också bra nyfiken!! Molvärk som börjat komma idag. :p
Vet inte! Lär nog säkert bli en del tester :D haha.
Har faktiskt ingen koll på tempen!! :P men däremot molvärk, längtar till att få testa! Testerna ligger hemma i väntans tid :)
Vad ska du använda för tester? ???? vilket märke alltså haha
Hejsan hoppsan! :)
Är nu 8 dagar kvar till BIM för mig, och fortfarande molvärk som kommer och går. Har nu för en stund sen även känt lätt ömmade bröst ... Så ja, mer å mer nyfiken! Tänker dock vänta tills BIM dagen att testa! BIM 14/2 :)
Hej hej!
Låter som det kan vara något på gång! Jag har haft samma symptom i någon dag och bim den 13. Igår kände jag inte något molande mer men hoppas att det börjar kännas idag igen, känns bra och hoppfullt att känna NåGOT :)
Även illamående när jag vakna idag, men det kan ju bero på så mycket annat också. 8 dagar kvar tills det blir ett test! :)
Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens
Har också fått såna flytningar!
Lite molande värk till och från, ömma bröstvårtor, känns som brösten är lite svullna och några synliga blodådror på bägge brösten ... Vi får väl se hur detta slutar :)