• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • Xofina

Jag har nu skapat en Facebook grupp, skriv ett meddelande till mig med ditt namn samt vad du har för slags profil bild alt. Omslagsbild då jag måste bjuda in (den är hemlig).

:)

• Tisse85
    Xofina skrev 2017-02-07 18:52:28 följande:

Jag har nu skapat en Facebook grupp, skriv ett meddelande till mig med ditt namn samt vad du har för slags profil bild alt. Omslagsbild då jag måste bjuda in (den är hemlig).

:)

Är den så att vänner inte kan se att man gått med i gruppen?

Fanns en annan på fb men då såg ju alla vänner att man var med. Jag är bara i v 5 o de är för tidigt för att jag vill berätta det.
  • Tisse85

En lite fråga bara..

Är det bara jag som inte alls har någon matlust förens framåt kvällen. Då vill jag äta allt :D

• Xofina
    Tisse85 skrev 2017-02-07 18:54:50 följande:

Är den så att vänner inte kan se att man gått med i gruppen?

Fanns en annan på fb men då såg ju alla vänner att man var med. Jag är bara i v 5 o de är för tidigt för att jag vill berätta det.

Den är helt och hållet hemlig (vill absolut inte att någon annan ser heller för egen del så tog den som var total hemlig) :)
  • Tisse85
    Xofina skrev 2017-02-07 18:58:36 följande:

Den är helt och hållet hemlig (vill absolut inte att någon annan ser heller för egen del så tog den som var total hemlig) :)

Väldigt bra instinktivt! Skickar meddelande till dig
  • bubbelfika

Plussade som sagt i söndags tydligt och tog sen en till sticka Igår på bim+0 och ett digitalt idag på bim+1 :D imorgon ska jag ringa BM :)

• Tisse85
    bubbelfika skrev 2017-02-07 19:04:36 följande:

Plussade som sagt i söndags tydligt och tog sen en till sticka Igår på bim+0 och ett digitalt idag på bim+1 :D imorgon ska jag ringa BM :)

GRATTIS :D
  • kicken

Hoppar in här jag med med ett stort hopp om att det går vägen ^^

Jag har fått svaga streck med rfsu. Lite starkare idag än igår. Är på bim+3 nu och har bf 12:e okt. :)

Lite illamående, yr, onda tunga bröst och trött.

Efter 2 missfall i bagaget en tid tillbaka i v.9 resp v.10 så är det svårt att inte oroa sig men jag försöker hålla mig lugn. Symtomen är ändå så pass starka att jag vågar tro att det blir en bebbe till hösten. Grattis alla ni andra som har plussat. Hoppas att vi får följas åt på hela resan. Varje graviditet är väl ändå ett mirakel ^^

Fridens!

• ämäli

BIM igår eller idag! Idag vart de starkt o bra synligt. BF runt 16/10

Började testa med gravtest redan 31/1, trodde ändå att ja va gravid men vågade ändå inte tro på de! Hehe.. men de blev bara starkare o starkare. Första försöket efter uttag av P-ring i början av Januari. Detta blir mitt fjärde bara..

Grattis till alla som plussat!

• Lexiiin

Hej! Jag plussade 30/1. Vet fortfarande inte vilken vecka jag är i men undrar om någon känt typ huggande svidande smärta i äggstockarna?? Jag har det i min högra äggstock.. väldigt skumt. Hade liknande när jag har ägglossning som också brukar vara väldigt smärtsam..

Mvh orolig blivande ung mamma!

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017