Inlägg från: Tisse85 |Visa alla inlägg
  • Tisse85

Gravid Bf Oktober 2017

Jag plussade igår, väldigt tidigt gravid då det är -6BM.vill oxå gå med i den hemliga Facebook gruppen..

• Tisse85
    Bellisimo skrev 2017-02-06 10:38:28 följande:

Hej!

Jag har tagit graviditetstest 3 dagar i rad nu och ja, jag är gravid! Haha :D känns så overkligt detta! Fick ett tidigt missfall förra månaden så är fortfarande lite nojig men går allt bra så kommer pyret nån gång mellan 17 och 19 oktober :) första barnet och jag är 27 år. Grattis till er andra :)

Hej!

Det känns som att de du skriver är jag.

jag testade positivt i fredags och har då bf 19-20 oktober.

Jag fick oxå ett väldigt tidigt missfall föra månaden.

STORT GRATTIS TILL DITT PLUS! följer dig gärna här
  • Tisse85
    Anonym. skrev 2017-02-06 17:18:18 följande:

Hejsan flickor, som väntat fick jag ett missfall idag. Jag vill inte komma här och vara en glädjedödare utan mera berätta så om det hänt någon annan så behöver ni inte känna er ensamma, bättre lycka nästa gång! Lycka till nu alla andra! :D

Stora kram till dig!
  • Tisse85
    Elef17 skrev 2017-02-07 17:53:12 följande:

Jag plussade i söndags morse, 5/2 med CB vilket blev BIM-1. Kvällen innan testade jag neg med ett analogt gravtest. Igår kväll 6/2 var alltså BIM+0 och testade med en gravsticka från RFSU som visade svagt positivt, likaså imorse. Det va någon annan som också skrev att som ska testa igen lite senare med CB bara för att det känns mer "på riktigt".

Är alltså i v 5 (4+1) och har BF 15/10.

Har två funderingar:

1. Har någon av er kontaktat MVC?

2. Har någon redan fått utputande mage? :S

Jag testade med clearblue early-6BM 2 gg i fredags o fick ett positivt på båda. Men ska testa ett digitalt imorgon för att verkligen vara säker.

Tänkte kontakta mvc på torsdag om jag får ett positivt imorgon oxå.

Detta är mitt sista test jag tog i fredags kväll vid 19.00
  • Tisse85
    Xofina skrev 2017-02-07 18:52:28 följande:

Jag har nu skapat en Facebook grupp, skriv ett meddelande till mig med ditt namn samt vad du har för slags profil bild alt. Omslagsbild då jag måste bjuda in (den är hemlig).

:)

Är den så att vänner inte kan se att man gått med i gruppen?

Fanns en annan på fb men då såg ju alla vänner att man var med. Jag är bara i v 5 o de är för tidigt för att jag vill berätta det.
  • Tisse85

En lite fråga bara..

Är det bara jag som inte alls har någon matlust förens framåt kvällen. Då vill jag äta allt :D

• Tisse85
    Xofina skrev 2017-02-07 18:58:36 följande:

Den är helt och hållet hemlig (vill absolut inte att någon annan ser heller för egen del så tog den som var total hemlig) :)

Väldigt bra instinktivt! Skickar meddelande till dig
  • Tisse85
    bubbelfika skrev 2017-02-07 19:04:36 följande:

Plussade som sagt i söndags tydligt och tog sen en till sticka Igår på bim+0 och ett digitalt idag på bim+1 :D imorgon ska jag ringa BM :)

GRATTIS :D
  • Tisse85

Nu har jag gjort ett digitalt test.

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D vi ska ha bebis oktober uträknat bf enligt app 18 oktober

• Tisse85
    vi blir 3 skrev 2017-02-08 16:38:30 följande:

Hej,

Plussade i lördags och känner lite lika samma...

Sover du oxå jättedåligt?
  • Tisse85
    hallonsaft24 skrev 2017-02-08 23:27:27 följande:

Jag plussade idag!!!

Kan inte riktigt ta in det. Först tog jag ett vanligt test som visade ett jättesvagt streck. stack direkt till affären och köpt ett digitalt.

Bim-1 idag och BF 19 oktober.

GRATTIS <3 finns en hemlig grubb på Facebook för oss som har BF oktober. Bf oktober 2017 <3 om du vill vara med o följa oss o vi dig under resan
  • Tisse85
    hallonsaft24 skrev 2017-02-09 00:14:37 följande:

Jag är gärna med i gruppen, men är det verkligen garanterat att ingen av mina vänner kan se?

Det är det!

Vi är alla väldigt tidigt i graviditeten och vill inte att någon ska veta ännu.
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017