Gravid Bf Oktober 2017
Jag plussade igår, väldigt tidigt gravid då det är -6BM.vill oxå gå med i den hemliga Facebook gruppen..
Jag plussade igår, väldigt tidigt gravid då det är -6BM.vill oxå gå med i den hemliga Facebook gruppen..
Hej!
Jag har tagit graviditetstest 3 dagar i rad nu och ja, jag är gravid! Haha :D känns så overkligt detta! Fick ett tidigt missfall förra månaden så är fortfarande lite nojig men går allt bra så kommer pyret nån gång mellan 17 och 19 oktober :) första barnet och jag är 27 år. Grattis till er andra :)
Hejsan flickor, som väntat fick jag ett missfall idag. Jag vill inte komma här och vara en glädjedödare utan mera berätta så om det hänt någon annan så behöver ni inte känna er ensamma, bättre lycka nästa gång! Lycka till nu alla andra! :D
Jag plussade i söndags morse, 5/2 med CB vilket blev BIM-1. Kvällen innan testade jag neg med ett analogt gravtest. Igår kväll 6/2 var alltså BIM+0 och testade med en gravsticka från RFSU som visade svagt positivt, likaså imorse. Det va någon annan som också skrev att som ska testa igen lite senare med CB bara för att det känns mer "på riktigt".
Är alltså i v 5 (4+1) och har BF 15/10.
Har två funderingar:
1. Har någon av er kontaktat MVC?
2. Har någon redan fått utputande mage? :S
Jag har nu skapat en Facebook grupp, skriv ett meddelande till mig med ditt namn samt vad du har för slags profil bild alt. Omslagsbild då jag måste bjuda in (den är hemlig).
:)
En lite fråga bara..
Är det bara jag som inte alls har någon matlust förens framåt kvällen. Då vill jag äta allt :D
Den är helt och hållet hemlig (vill absolut inte att någon annan ser heller för egen del så tog den som var total hemlig) :)
Plussade som sagt i söndags tydligt och tog sen en till sticka Igår på bim+0 och ett digitalt idag på bim+1 :D imorgon ska jag ringa BM :)
Nu har jag gjort ett digitalt test.
3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D vi ska ha bebis oktober uträknat bf enligt app 18 oktober
Hej,
Plussade i lördags och känner lite lika samma...
Jag plussade idag!!!
Kan inte riktigt ta in det. Först tog jag ett vanligt test som visade ett jättesvagt streck. stack direkt till affären och köpt ett digitalt.
Bim-1 idag och BF 19 oktober.
Jag är gärna med i gruppen, men är det verkligen garanterat att ingen av mina vänner kan se?