BF Juli 2017 Södra Stockholm
Hej! Jag är gärna med här! Kul med lokal tråd! Jag har BF 4 juli. Bor i Liljeholmen.
Hej! Jag är gärna med här! Kul med lokal tråd! Jag har BF 4 juli. Bor i Liljeholmen.
Jag ska göra kub imorgon eftermiddag. Är väldigt spänd inför detta. Nervöst och spännande på samma gång. Mest nervöst.
Hej! Hur gick det för dig? :) har KUB inbokad 2 januari.. lite nervös..
Hej alla nya! :) vad roligt med så många svar! Jag har haft fullt upp med julstök därav lite frånvaro. Men nu är jag tillbaka igen :)
Jag är 30 och bor i sköndal. Väntar tredje barnet! :)
Går på mamma Mia söder lika som jag gjorde med nr 1 och nr 2 :)
Har ni berättat för familj eller gör ni det nu i jul? :)
Vad skönt att det gick bra! Vilken vecka är du i nu? Längtar tills att få se den lilla också, gjorde tidigt ultraljud förra veckan i vecka 10 då.. ska bli kul att se hur den ser ut 2,5 vecka efter det, går ju så snabbt med utvecklingen!
God jul, tjejer! Hoppas. I får en mysig dag trots gravidkrämpor!
Haha ja helt galet, hade någon frågat mig för några år sedan hade jag aldrig trott jag skulle vänta en trea nu. Men på något vis känns inte vår familj riktigt komplett ännu :) mina söner är 4,5 och 1,5 år, så det blir full fart! ( 5 år, 2 år och en bebis....:) omg
Jaa, är nöjd med min också, hon känns lugn och "varm" vilken jag behöver. Jaaha det visste jag inte, att man får förtur där! Säger man till BM om det då?
Hej! Ännu en från Hägersten :). Jag väntar mitt tredje barn, galet! Mina barn är nu 5 och 7,5 år.
Tidigare kände vi oss verkligen klara, men som ngn skrev så har vi sista tiden känt att det saknas en i familjen. Det här är verkligen sista chansen då jag är 37 år. Hade aldrig tänkt att jag skulle skaffa barn efter 35, men nu sitter jag här. Orolig för risker och ork osv.
God jul till er alla!
Jag hade bara berättat för min syster om att jag är gravid tidigare, men på julafton berättade jag för mina föräldrar, min bror och min mormor också. Alla blev glada, och nu känns det ännu mer verkligt att vi ska få en bebis nästa år. Jag känner dock fortfarande att jag alltid måste lägga till "om allt går bra" för det är ju tidigt ännu (10+4), men jag vågar tro på det mer för varje dag som går. Min sambo som firade jul hos sin familj i en annan del av landet berättade också för familjen på julafton. Jag har inte berättat för några vänner ännu, det kanske får bli efter KUB.
När berättade ni, eller när ska ni berätta, för släkt och vänner?