BF Juli 2017 ny
Vilken sötnos! Sådär känner jag också, vart fick han plats?!
Vilken sötnos! Sådär känner jag också, vart fick han plats?!
Idag kl 18:04 kom vår prinsessa hon var 4040 gr och 53 cm lång :))) igångsättning var ändå effektiv :))
Min läkare säger att om jag vill söka information med riktig källa samma som läkarna använder så ska jag använda www.janusinfo.se
Gick in en snabbis och skrev i sökfältet cytoteck så kom det upp mycket bra info
Ett tips bara
Min läkare säger att om jag vill söka information med riktig källa samma som läkarna använder så ska jag använda www.janusinfo.se
Gick in en snabbis och skrev i sökfältet cytoteck så kom det upp mycket bra info
Ett tips bara
Ska jag skriva ett eget förlossningsbrev och stoppa i den journalen som ska med till bb eller måste den skrivas med en bm?
Tex att jag är verkligen rädd för smärta (kan bli psykfall) och att jag direkt vill ha eda. Och jag har en ryggmärgsskada där höger sida är ingen känsel om det nu påverkar eda. Minns inte tidigare om jag har sagt det. Minns när den 1 gång gick ner i bena bara. Katastrof. Skrek i timmar innan doktorn hade möjlighet prova igen. :(
Ush mådde dåligt i morse .hade sen en gråtattack och blod blandat med snor insmetat i fejan och på rocken... innan jag såg det i spegeln. Såg ut att ha blitt sönderslagen :) kul med känslor. :(
Ja tack Joline .... jag ska skriva ett kortfattat och lägga i journalen. Liten bebis om max 6 dagar. Läskigt. Ska försöka bli klar med skötbordet imorgon :S lite grejer som inte är klart.
Bebiskläder och kläder åt mig själv på hemresedagen packade idag. Men det blir bara 1 plagg för jag tror dom har på bb kläder åt oss så länge vi blir där. Om dom inte ändrat nåt på 7 år.
Jag ringde vårdcentralen som sedan bad mig ringa förlossningen. Så jag ringde dit och har fått en tid kl 9 hon bad mig ta med alla papper från barnmorskan. Ska träffa en läkare. Vet inte hur detta ska gå? Antingen får dom göra kejsarsnitt eller så ge mig extrem smärtlindring eller starta förlossningen så jag slipper gå med denna värk. Måste få kunna sova :(
Bf idag!
Och har inte sovit såhär dåligt på läääänge. Allt har varit fel i natt. Känner mig helt matt och skakig idag, tom på energi. Är det kroppens sätt att förbereda sig att typ behöva mer mat? Känner mig helt gråtfärdig.....
Åh vad kämpigt :(. Men hoppas tabletterna hjälper mot smärtan.
Överfullt på förlossningen? Usch blir nervös över hur det kommer bli när man väl ska åka in. Var bor du?
Precis som summerchhild skriver så bor jag i Västerås. Idag var det fullt. Fanns inga platser kvar på förlossning parkeringen och barnmorskan sa att idag var det rekord. Eftersom bebisar föds varje dag och det inte är något man kan styra så kan man aldrig veta när det blir fullt/ledigt.. går väll i skov under dagens timmar.. nu på eftermiddagen så kanske det lättar.. osv..
Ja jag hoppas medrcinen funkar.. hon sa att det inte var någon fara med Paraflexen.. hoppas han stannar inne lite till ialf så smärtan/ryggen blivit bättre