Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF Juli 2017 ny

acinnaleh skrev 2017-05-05 16:54:51 följande:

Vilket toppenbesök. Vad skönt att du känner att allt blir bra efteråt.

Jag har sett till så att jag kan gå på mitt inplanerade inskrivningsbesök 29 maj :)

Det var verkligen det. Skönt att få en annan bild av allt. Det ör de positiva med att bo på liten ort, inte hade Stockholm tex kunna erbjuda samma sak.

Vad skönt att det löst sig för dig så du kan åka iväg! Måste vara häftigt att kanske få ett datum:)
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-05 17:34:43 följande:

Har faktiskt en kompis som oroade sig ganska mkt efter ett akutsnitt vid födsel av enäggstvillingar (den nedersta visade sig ligga i säte). Hon hade ett bra aurorabesök på Danderyd och känner sig trygg i att försöka föda vaginalt nu närsomhelst. Man blir glad över såna besök :)

Mm jag är glad att jag kunnat stuva om i schemat för studentpresentationer och ser fram emot inskrivningen, nyfiken på datumet. 24 dagar är långt borta :)

Skönt att läsa att storstäderna levererar! Ganska konstigt endå att tiden går så sakta men endå så snabbt! Längtar tills bebisarna börjar titta ut:)
  • Treansresa
    Lindseeey skrev 2017-05-05 18:28:13 följande:

27+5 idag, och idag fick vi se vår lilla höna igen på tillväxtultraljud. Längtan efter henne blir bara större och större !!

Vilken sötnos! Kul att kunna se dragen så bra:)
  • Treansresa
    LeyasMamma skrev 2017-05-05 20:45:08 följande:

Vilka härliga magar!

Va inne på mvc idag, är i v 30+5. Allt såg bra ut utom att järnet låg för lågt, hade 103 i värde så får bli järndroppar framöver. Sen hade inte vår lilla tjej vänt sig än, så hon ligger i säte. Hoppas det ändrar sig, om inte så gör dom ett vändningsförsök v37 och om inte det hjälper så får jag välja om jag vill bli snittad eller föda i säte. När vände sig era små?

Frågade den jag träffade idag och hon sa att det är vanligt att dom vänder sig hit och dit fram till 35. Mest om man fött barn innan
  • Treansresa
    Lindseeey skrev 2017-05-05 21:48:55 följande:

Tack :D ja än så länge har hon min potatisnäsa *.* haha

Åhh vad jag längtar nu efter bebisen haha. Vill också se bild igen:)
  • Treansresa
    FrökenMp skrev 2017-05-06 18:08:55 följande:

Idag blev jag överraskad med en babyshower! Hade aldrig anat att jag skulle få en! Sa till och med till sambon imorse att jag ville planera en egen för jag trodde inte att jag skulle få nån. Blev så himla glad att jag började gråta :D

Vad roligt! Vilken häftig grej endå:)
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:17:27 följande:

Här hemma längtar sonen nu ganska mkt efter sitt småsyskon. Mysigt att han är så med och längtar.

32+0 idag och om kejsarsnittet blir senast då det lät som när det beslutades om så är det mindre än sju veckor kvar till vi får träffa vem det nu är där inne :)

Fotar ju i starten på varje ny ojämn vecka så här kommer bilder också. Den växer nu magen.

Vilken fin mage! Här bryr sig inte barnen så mycket. Det är lite synd men ena halvan är van med att få syskon och andra halvan är lite rädd för vad som komma skall tror jag.
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:32:10 följande:

Tack! Våran har längtat länge efter syskon så det spelar nog in här.

Då förstår jag verkligen:) måste kännas länge för honom nu:) har han varit med och pysslat till bebisen?:)
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:47:27 följande:

Vi är lite långsamma med det där med att förbereda men han ska få vara med och stoppa kläder i byrån mm när maken flyttat på den till rätt ställe :)

Okej:) det kommer han nog tycka om:)
  • Treansresa

Bjuder på min mage också dock bara utan kläder:) 29+0 är den tagen :) lär säkert bli åt fel håll dock!

Svar på tråden BF Juli 2017 ny