BF Juli 2017 ny
BF 28 Juli men föddes 18 Maj.
BF 28 Juli men föddes 18 Maj.
Ahh..denna jäkla halsbränna. Vad tar ni mot det? Verkar ju inte som gaviscon hjälpte inatt iaf.
Sitter och äter en banan nu och ska försöka somna om strax...
Vilken kramp jag hade i magen nyss när jag var på toa, gjorde sjukt ont..
Annars sover jag hyffsat när jag väl sover, just med ställningar och så, men vaknar 1-2 ggr per natt av halsbränna och att jag måste på toa.
Frukostbord! Hihi
Händer så mycket i tråden så jag hinner knappt med!
Kan ju inte citera och kommentera alla inlägg som jag gärna vill, men jag läser alla iaf.
Idag var det sista besöket hos barnmorskan. Lilleman har fixerat sig, så antar att det är därför jag känt mindre rörelser sista veckan?
Var nyss iväg och köpte två goa luvtröjor att ha med till BB och en amningbh, så nu är allt klart och inköpt. Känns skönt.
Svårt det är med amningsbh...har en sen förra graviditeten, men den är lite för liten eftersom jag förstorat brösten sen dess.
Men den funkar..problemet med mina bröst är att de aldrig växer när jag är gravid. Sedan växer de inte så mycket när mjölken rinner till heller, men man vet ju aldrig.
Min storlek är jättesvårt att hitta också. Har ju 70e och hittade ingen amningsbh med den storleken..finns knappt vanliga heller..
Så jag köpte en 75d och den satt ok.
Vet att sist använde jag mest linnen utan bh..kanske blir samma nu..
Kommer en äckel fråga till här... känner nu att efter lilleman fixerat sig och allt bara trycker neråt så kommer ju hemorojder (eller hur stavas det..?) som på beställning... fick det med andra sonen också och det försvann aldrig helt, men inget jag lidit av efter heller. Nu blir jag orolig att dessa inte försvinner alls..det är rätt mycket nu. Någon som har samma problem? Jag tänker att jag får se hur det blir efter förlossningen och ta salvor och grejer då...