BF Juli 2017 ny
Jag tänkte en Britax go big :) hade en joolz day innan men det var så liten varukorg och jag älskar handtaget på Britaxen :) vad ska ni ha för vagn?
Jag tänkte en Britax go big :) hade en joolz day innan men det var så liten varukorg och jag älskar handtaget på Britaxen :) vad ska ni ha för vagn?
Igår var vi och provade barnvagn. Herre gud va vagnar det finns!! Vi kommer köpa en ny.. begagnade är svindyra.. 5000 och då är den några år gammal.. nee lägger hellre till några tusen då för en ny.
Britax smile har vi kollat på och den känns bra. Älskar sufletten!! Helt klart den bästa jag sett vagnmässigt. Min man gillar Emmaljunga eller Crescent. Vi ska vänta till i maj/juni och köpa.
Kommer 2018 vagnar redan till sommaren??
Blev grå liggdel och svart sittdel :) gratis hemleverans
Gäller det även Sthlm?
Nån som börjat fundera på namn än? :)
Vi var inne på Lucas till 2-åringen men vill inte ha ett namn som ligger på topplistan för att riskera att få barn med samma namn i klassen. Så det blev Kevin (bonus heter Pontus). Nu har jag ingen aning om vad man ska välja. Jag vill inte längre använda Lucas och alla favorit namn är "upptagna"...
Hoppas det blir en flicka då, så slipper ni det problemet, .
Jag gillar Oscar men min fd hund hette det så det är ett av dom "upptagna" namnen ;) men jag tror inte det kommer bli ett så vanligt namn (inte runt omkring här iaf). Jag vet ingen som har döpt nåt barn till det. Faktum är att jag bara vet en som heter Oscar och han är närmare 30 :)
Vi hade namn klart sen länge.
Nu blev det ju:
Karl OLLE Andreas (Karl heter våra andra söner också, Olle släktnamn och Andreas heter min man) och Karl EDVIN Oscar (namn vi tycker är fina bara).
Skulle det bli tjejer:
Edith LINNEA Charlotta ( min farmor hette Edit Charlotta och min mormor hette Linnea i andranamn. Dessa namn har jag velat ha i så många år)
Ingrid ALMA Maria (fina namn bara och jag heter Maria i andranamn).
Vi har Karl Julius där Julius blir tilltalsnamn och Karl kommer från sambon som heter Karl Adam.
På tal om vagnar så tycker jag att det är skitsvårt. En hel djungel!!! Speciellt för mig som aldrig haft barn förut så kan ju liksom ingenting.
Har däremot siktet inställt på en Stokke trailz. Har hört massa bra om den och den är såååå snygg! Hittade ett bra paketpris för liggdel+sittdel+babyskydd så ska bara provköra den innan vi slår till!
Vi har Karl Julius där Julius blir tilltalsnamn och Karl kommer från sambon som heter Karl Adam.
På tal om vagnar så tycker jag att det är skitsvårt. En hel djungel!!! Speciellt för mig som aldrig haft barn förut så kan ju liksom ingenting.
Har däremot siktet inställt på en Stokke trailz. Har hört massa bra om den och den är såååå snygg! Hittade ett bra paketpris för liggdel+sittdel+babyskydd så ska bara provköra den innan vi slår till!