Meowt skrev 2017-04-26 15:32:32 följande:
Det gick verkligen inte bra tyvärr :(
Misslyckades rätt så rejält men tror att det var nerverna. Det var en sak som gick fel först och sen gick det liksom neråt.
Grät typ hela eftermiddagen igår och har väl börjat återhämta mig lite. Sen har jag haft en tuff dag på jobbet idag plus är ju inte direkt stabil som gravid :). Känner mig rätt så sämst faktiskt.
Har ny tid om en månad så hoppas på att det går bättre då, annars får jag ta det efter bebis även om innan är att föredra, men klarar jag inte det innan slutet på juni så måste jag göra om teorin. Finns knappt några tider heller.
På tal om jobbet så har jag en kollega som är lite osmidig (har nämnt henne här förut). Idag påpekade hon hur stor jag blivit samt så frågade hon hur mycket jag har gått upp (!!)
Verkligen HELT fel dag och vikten är dessutom ett väldigt känsligt ämne.
Är rätt så redo för helg nu.
Vad tråkigt! Vet hur det känns. Jag misslyckades med mina två första uppkörningar, och fick ta om teorin för den hann gå ut. Usch, ville bara ge upp. Men till slut så!
Jag har också fått höra att jag är stor, om det är någon närstående som säger det så tar jag inte illa upp, men när någon ytlig bekant eller någon på jobbet säger: "oj vad stor du är! Är det verkligen två och en halv månad kvar!!??? " Då känns det lite sådär...